کد خبر: ۹۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
همزمان با 9 دی صورت گرفت:
یازدهمین سالن فرهنگی ورزشی صالحین سپاه اقلید با عنوان سالن 9 دی با حضور مردم و مسؤولان در سپاه ناحیه این شهرستان گشایش یافت

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، سالن فرهنگی ورزشی 9 دی سپاه اقلید با حضور پرشور مردم، بسیجیان و مسؤولان شهرستانی در سپاه ناحیه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در حاشیه این آیین در این شهرستان با اشاره به مساحت یک‌هزار و 300 مترمربعی این سالن اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث سالن فرهنگی ورزشی 9 دی با اعتباری بالغ‌بر 600 میلیون تومان حدود 1.5 سال پیش آغاز شد که با توجه به شرایط آب و هوایی اقلید امروز به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی به بهره‌برداری رسید.

 

موسی زارعی به تهاجم فرهنگی دشمنان و تلاش آن‌ها برای جذب جوانان به سمت کارهای پوچ و بیهوده و از بین بردن باور، اعتمادبه‌نفس و قدرت و توان درونی آن‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: وجود سالن‌های فرهنگی ورزشی می‌تواند بستری مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و هدایت آن‌ها به ورزش و برنامه‌های فرهنگی و مفید باشد.

 

وی جوانان را سرمایه‌های اصلی مملکت و امید آینده کشور خواند و خدمت در راستای رفع نیاز و کمک به آن‌ها را ارزشمند و هزینه‌های انجام‌شده در این زمینه‌ها را سرمایه‌گذاری برای آینده دانست و از احداث 11 سالن فرهنگی ورزشی صالحین در چهار سال گذشته در سطح شهرستان اقلید خبر داد.

 

زارعی با بیان اینکه پیش از امروز و گشایش سالن فرهنگی ورزشی 9 دی، هفت سالن صالحین در سطح روستاهای اقلید و سه سالن نیز در شهر اقلید به بهره‌برداری رسیده بود تصریح کرد: هریک از 10 سالن صالحین با اعتباری بالغ‌بر 150 میلیون تومان احداث شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: