کد خبر: ۹۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید:
: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تأکید بر اینکه مسؤولان خدمت را با سیاست قاطی نکنند و به فکر مردم باشند، گفت: حرکت ملت بزرگ ایران در 9 دی درسی بزرگ برای مسؤولان کشور است تا با اقتدار و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم بکوشند

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، موسی زارعی در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی و یادواره شهدای شهرستان اقلید و هفت شهید گمنام این شهرستان که با حضور مسؤول بنیاد تفحص سیره شهدای قم، امام جمعه اقلید، فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، خانواده شهدا، دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و اقشار مختلف مردم در سالن 9 دی سپاه این شهرستان برگزار شد یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه 400 شهید سرافراز اقلید و هفت شهید گمنام مهمان این شهرستان را گرامی داشت.

 

وی حرکت ملت بزرگ ایران در خلق حماسه 9 دی را ارج نهاد و عنوان داشت: حماسه 9 دی تجدید بیعت با ولایت‌فقیه و رهبری و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود.

 

زارعی حرکت مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی در 9 دی سال 88 را ادامه راه شهدا و الگوبرداری از آن‌ها خواند و با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در دنیا و منطقه تصریح کرد: نتیجه قیام و شهادت شهدا که برای بقای اسلام، عزت‌آفرینی و ایثار بود تنها به داخل ایران ختم نمی‌شود بلکه با نگاه به منطقه می‌توان تجلی شعار هیهات من‌الذله را دید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید خاطرنشان کرد: حماسه مردم ایران در 9 دی درسی بزرگ برای مسؤولان کشور است تا با اقتدار، مسؤولیت‌پذیری و صلابت بیشتر در راه خدمت به این مردم بصیر و هوشیار گام برداشته و سرلوحه کار ما خدمت گذاری باشد.

 

وی ادامه داد: امروز دور یکدیگر جمع شده‌ایم تا یاد شهدا و حماسه 9 دی را که مردم بصیر ایران با توجه به راه شهدا خلق و فتنه را خاموش کردند را گرامی داریم.

 

زارعی با بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ما است عنوان داشت: برگزاری یادواره شهدا برای حفظ راه آن‌هاست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود بابیان اینکه من و امثال من که مسؤولیتی در این کشور داریم می‌دانیم که مقام و ریاستی که امروز به ما رسیده از خون هزاران شهید بوده که برای ایجاد زمینه بهتر در راستای خدمت گذاری شایسته به مردم ریخته شده است ازاین‌رو نباید فراموش کنیم که خدمت را با سیاست قاطی نکنیم همان‌گونه که در سی‌وچند سال پس از پیروزی انقلاب تنها هدف خدمت به مردم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: