کد خبر: ۹۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
مسؤول بنیاد تفحص سیره شهدای قم:
همایش 9 دی همراه با یادواره 400 شهید اقلید و هفت شهید گمنام مهمان این شهرستان در سالن فرهنگی ورزشی 9 دی سپاه اقلید برگزار شد

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در همایش گرامیداشت حماسه 9دی و یادواره شهدای اقلید و هفت شهید گمنام این شهرستان که با حضور امام جمعه اقلید، فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، خانواده های شهدا، دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و اقشار مختلف مردم در سالن 9 دی سپاه این شهرستان برگزار شد یاد شهدا را گرامی داشت و با تأکید بر لزوم الهام و الگو گرفتن از راه آن‌ها اظهار داشت: شهدا با تکیه‌بر ایمان و توجه به خداوند متعال به تبعیت از دستور الهی در تربیت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... اسلامی گام برداشتند.

 

وی بابیان اینکه شهدا در رفتار و گفتار و اندیشه پایبند واقعی ارزش‌های والای اسلام، انقلاب و ولایت بودند تصریح کرد: بیش از 90 درصد از شهدای ما امام را از نزدیک ندیده بودند و تنها به ‌فرمان ایشان که از رسانه‌های ملی پخش شد برای دفاع از کشور و آرمان‌های اسلام و انقلاب قیام کردند و از جان خود گذشتند.

 

مسؤول بنیاد تفحص سیره شهدای قم با تأکید بر اینکه توحید، عزت، پیشرفت، توسعه، وحدت و عظمت در سایه ولایت و ولایت مداری به‌دست می‌آید، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن جرئت تعرض و تهدید به مرزهای کشور ما را ندارد از برکت وجود رهبری و به واسطه ستون و عمود رفیع ولایت است.

 

جوشقانیان به گوشه‌هایی از نهضت عاشورا و راه شهدای کربلا اشاره و با بیان اینکه عاشورا تمام هستی ما است فتنه 88 و به آتش کشیدن پرچم اسلام و امام حسین (ع) را محکوم و از زبان‌های بسته در مقابل این فتنه انتقاد کرد.

 

وی قدرت آمریکا را پوشالی خواند و با اشاره به چند مورد از رشادت‌های سربازان و رزمندگان ایران اسلامی گفت: میزان قدرت ما در اتصال به خداوند است و هراندازه شناخت و اعتقاد و اعتماد ما به قدرت الهی بیشتر باشد پیروزتر هستیم.

 

مسؤول بنیاد تفحص سیره شهدای قم از حقوق نجومی و افرادی که بیش از 50 میلیون تومان حقوق می‌گرفتند و این مبلغ را حق خود می‌دانند انتقاد و اظهار کرد: حق واقعی به جانبازی تعلق دارد که یک جرعه آب را با هزار درد می‌نوشد و باوجوداین تمام سختی خود را مدیون و بدهکار انقلاب و نظام و مردم می‌داند.

 

جوشقانیان در پایان سخنان خود به صدماتی و خسارت‌هایی که در فتنه 88 به کشور وارد و حرمت‌هایی که ضایع شد اشاره کرد و بابیان اینکه باوجوداین مسائل، نماینده مجلس چرا باید خواستار رفع حصر سران فتنه شود عنوان داشت: از این مجلس پرشور و خروش انقلابی و ولایی پیام می‌دهیم که ملت نجیب و ولایت‌مدار ایران اسلامی جز به اعدام این فتنه‌گران به چیز دیگری قانع نمی‌شوند. 


.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: