گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
حوزه شهید فهمیده سروستان:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی یوم الله حماسه 9 دی در جمع مردم سروستان گفت: لطف الهی و پیوند مستحکم بین مردم و ولایت منجر به خلق حماسه 9 دی و ابطال جریان فتنه و سرکوب فتنه گران شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

همزمان با سالروز حماسه یوم الله 9 دی، مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی سروستان با شرکت در مراسم راهپیمایی و همچنین تجمع در میدان صاحب الزمان(عج) این شهرستان عزم و اراده انقلابی خویش را در راستای حرکت در مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای به نمایش گذاشتند.

در این مراسم باشکوه زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی و عشایر همه با هم در صفوفی فشرده و مستحکم با فریادهای الله اکبر و همچنین برائت از استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.

در ادامه این حرکت خودجوش و بصیرتی-انقلابی مردم سروستان، سردار عروج، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که به عنوان سخنران ویژه در جمع مردم سروستان حضور داشت طی سخنانی تاکید کرد: لطف و عنایت خداوند، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت و حماسی ملت سرافراز ایران اسلامی منجر به شکست فتنه بزرگ سال 88 شد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: رمز پیروزی ملت ما از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون؛ ایمان به خدا، تقوا و پشتیبانی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بوده و هست و تا زمانی که این  سه شاخصه مهم و اساسی پا برجاست هیچ فتنه و توطئه ای قادر به شکست این ملت و این انقلاب نخواهد بود.

سردار عروج در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به گوشه هایی از حوادث فتنه 88 تاکید کرد: تدبیر فرماندهی معظم کل قوا و حضور مقتدرانه  و حماسی مردم در مقابل فتنه فتنه گران باعث شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی از این مرحله بسیار سخت و خطرناک با اقتدار عبور کند.

وی در جمع بندی سخنان خویش تصریح کرد: لطف الهی و پیوند مستحکم بین مردم و ولایت منجر به حماسه 9 دی و ابطال جریان فتنه و سرکوب فتنه گران شد و برای همگان اثبات شد که مردم ایران اسلامی با جان و دل از انقلاب و رهبر خویش محافظت خواهند کرد و اجازه هیچگونه تعدی از سوی دشمنان فرومایه داخلی و استکبار جهانی به ساحت مقدس این دو هدیه بزرگ الهی که نتیجه خون پاک شهدا و مجاهدت های امام راحل می باشد نخواهند داد.

در پایان این مراسم قطعنامه مراسم راهپیمای یوم الله 9 دی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی مردم بصیر و ولایت مدار سروستان از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه همچنین درخواست از قوه قضاییه در جهت محاکمه سران فتنه 88 قرائت شد که با گلبانگ تکبیر شرکت کنندگان همراه شد.


انتهای پیام/121/
نام:
ایمیل:
* نظر: