آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان می تواند در کشور نقش آفرین باشد گفت: این دانشگاه متخلق به تربیت شهید مطهری های آینده باشد.

جلسه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس با رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد.

اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این نشست اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی در فارس در بیش از 184 واحد دانشگاهی و مرکز آموزش عالی این استان فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بسیج منحصر به جریان خاصی نبوده و  متعلق به همه است افزود: هرفردی که دلش برای انقلاب می سوزد و دل در گرو نظام و  قانون اساسی دارد، بسیجی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: افرادی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی درحال فعالیت هستند را بسیجی می دانیم.

قزل سفلی بر رعایت اخلاق، ادب و تواضع تاکید کرد و با بیان اینکه بسیجیان نیز باید با این ارزش ها و ویژگی ها شناخته شوند ادامه داد: دانشجویان بسیجی از مسئولانی که در چارچوب قانون و نظام فعالیت می کنند، حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مشکلات و پیشرفت دانشگاه را به ترتیت مشکلات و پیشرفت خود را می داند، بر تعامل سازنده با مسئولان دانشگاه در سطوح مختلف تاکید و تصریح کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک بازوی فکری و اجرایی به دانشگاه کمک می کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، دانشگاه را به مثابه کارخانه انسان سازی برای آینده انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: خروجی های دانشگاه فرهنگیان در یک چرخه تربیتی قرار می گیرند از این رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قزل سفلی از بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فراجناحی نام برد و  با بیان اینکه این تشکل در مقابل جریان فتنه محکم می ایستد گفت: بسیج دانشجویی چتری برای مجموعه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و.. در دانشگاه ها باشد.

وی با  بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان می تواند در کشور نقش آفرین باشد افزود: این دانشگاه متخلق به تربیت شهید مطهری های آینده باشد.

در این جلسه رحمان صحراگرد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس گفت: دانشگاه فرهنگیان سیستم فکری تربیت معلمی است که سنت حسنه مسلمانی در آن بوده و هنوز هم جریان دارد.

وی بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان از بنیه دینی قوی برخوردار است و این موضوع اهمیت دارد چراکه وقتی دین باشد، به اخلاق، ادب، تواضع و... کمک می کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس با تاکید بر حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی و تعامل خوب و شایسته با سایر نهاد ها و ادارات اضافه کرد: در مسیر آگاه کردن دانشجو معلمان نسبت به مسائل اجتماعی، اجرای برنامه های کارگاهی تخصصی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

در این نشست محمدعلی خلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت های این تشکل دانشجویی پرداخت.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: