آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
وزیر سابق اطلاعات در جمع بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله(ع):
حجت الاسلام مصلحی گفت: برخی فقط از امام خاطره می گویند شخصی گفته است امام به من فرمود پذیرش قطعنامه جام زهر شیرینی بود.
به گزارش تنویر سپاه ثارالله ،حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات بعدازظهر شنبه در جمع مدیران، نخبگان و فرماندهان بسیجی  سپاه ثارالله (ع)شیراز در تشریح تهدیدات نسبت به انقلاب اسلامی در مقطع فعلی گفت: گرچه در 9 دی 88 با حضور معجزه آسای مردم فنتنه متوقف شد اما پایان نیافته و بدنبال احیای خودش با عقبه و حمایت سیا، ام آی 6 و موساد است.

وی افزود: برخی ها در گفته هایشان واژه فتنه را بکار نمی برند یا می گویند 9 دی بخاطر اهانت به مقدسات دینی و انقلاب بود چون اگر واژه فتنه را بکار ببرند برای آن ها بار به همراه دارد این ها می خواهند الفاظ انقلاب را تغییر دهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه بیش از یک سوم آیات قرآن به تاریخ و فتنه های گذشته پرداخته است، گفت: اگر بنا باشد تاریخ مورد غفلت قرار بگیرد این مخالفت با قرآن است، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با فتنه های سنگین نظیر ترور 18 هزار نفر توسط منافقین روبرو بوده ایم در فتنه 88 ضد انقلاب و اصلاح طلب های آمریکایی چه می کردند؟ تعدادی از این سی نفر که برای تحریم ایران به ترامپ نامه نوشته اند پیش از این در جمهوری اسلامی دارای مقام بوده اند.

وی افزود: رهبری فرموده اند اگر راه امام را از یاد ببریم، یا عفلت کنیم یا عمدا کنار بگذاریم ملت ایران سیلی می خورد و زحمات گذشته اش نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام حیدر مصلحی ادامه داد: برخی فقط از امام خاطره می گویند شخصی گفته است امام به من فرمود پذیرش قطعنامه جام زهر شیرینی بود، این شخص دارد نسل سوم و چهارم را گمراه می کند، جام زهر کشنده است، شیرینی اش کجاست؟ سه هفته شبکه های ماهواره ای مانند بی بی سی و وی او اِی حرف این شخص را تکرار می کردند و از امام تمجید می کردند، این ها می خواهند مسیر انقلاب را منحرف کنند.

 وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر خواندن وصیت و صحیفه امام (ره)، گفت: دو گروه آدم در انقلاب داریم عده ای می گویند ما در حال تلاش هستیم و نظام باید خرجمان کند اینجاست که حقوق های نجومی اتفاق می افتند ، دسته دیگر کسانی هستند که همیشه می گویند مدیون انقلاب هستند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه تهدیبد دیگر غفلت نسبت به راه امام است، گفت: برای مثال شخصی که ادعا دارد در موقعیت و جایگاه رهبری نقش داشته بدلیل حسادت در فتنه 88 بیانیه می دهد و اصول انقلاب را زیر سوال می برد.

وی با بیان اینکه تحریف گفتمان امام و نفوذ دو تهدید پیش روی انقلاب هستند، گفت: در مبحث نفوذ دو موضوع نفوذ موردی و نفوذ جریانی مطرح هستند، در نفوذ موردی سرویس اطلاعاتی دشمن یک نفر را با هدف ترور فیزیکی شخصیت ها جاسوس می کند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی ادامه داد: رویکرد دیگر در نفوذ موردی قرار دادن یک نفر از سوی سرویس اطلاعاتی دشمن در کنار شخصیت با هدف ترور شخصیت فرد است تا این شخصیت نتواند برای نظام و انقلاب نقش آفرینی کند مانند منتظری که مهدی هاشمی را در کنار او قرار دادند.

وی ادامه داد:  تیم جاسوسی مهدی هاشمی همین الان هم با خط دهی سیا در کشور فعال است، همین نواری که در مورد منافقین پخش شد دقیقا براساس طراحی تیم مهدی هاشمی بود و دقیقا براساس اطلاع قرار است همین تیم یک نوار دیگر را هم پخش کند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: براساس دید اطلاعاتی می گویم سرویس های اطلاعاتی در پشت برخی ازدواج ها در رده ها قرار دارند هدف این ازدواج ها بین دختر فلان شخصیت با پسر فلان شخصیت، نفوذ و القای برنامه ها به یک شخصیت است.

وی با بیان اینکه در 9 دی 88 مردم روی خواص و نخبگان پا گذاشتند و رفتند، گفت:  سراغ خیلی از خواص می رفتم و سند نشان می دادم که پشت پرده حوادث سیا و (MI6)هستند این ها کسانی بودند که سیلی خورده ساواک و سرویس های اطلاعاتی دشمن بودند اما فقط سرشان را تکان می دادند و حساسیت نداشتند، گرفتن حساسیت از خواص کار دشمن است آدم هایی را کنار شخصیت ها می گذارند تا این کار را بکنند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند نظام فکری شخصبت را بهم بریزد تا گفتمان و اصطلاحات برایش کارایی نداشته باشند، گفت: برای مثال کلمه استکبار از گفتمان امام (ره) و از اصطلاحات قرآنی است در دو سه سال گذشته چند بار از زبان مسئولان این کلمه شنیده شده؟ وقتی این کلمه از زبان مدیران کشور شنیده شود یعنی مدیر در برنامه هایش طوری طراحی می کند که با دشمن مقابله کند و مخاطب هم در زندگی اش طوری طراحی می کند که با دشمن مقابله کند، اما در دو سه سال گذشته به جای استکبار می گویند ایالات متحده آمریکا یا قدرت های بزرگ که ته آن کدخدا در می آید.

وی در تشریح سرمایه گذاری سرویس های اطلاعاتی بر روی نخبگان گفت: سروش یک فرد دانشگاهی با فکر بسیار قوی بود و کدیور هم یک طلبه انقلابی در حوزه بود اما دشمن روی آن ها سرمایه گذاری کرد و نظام فکری آن ها را بهم ریخت و امروز آن ها در اروپا و آمریکا در دست سیا و (MI6) می چرخند.

وزیر سابق اطلاعات تاکید کرد: سی آی اِی در تحلیل فتنه 88 به این نتیجه رسیده است که سرمایه گذاری بر روی دانشگاه از ابتدای انقلاب اسلامی اشتباه بوده و باید بر روی حوزه های علمیه سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن سی سال بر روی فردی طراحی و برنامه ریزی می کند تا در مرکزیت حکومت قرار بگیرد، گفت: معاویه که از بنی امیه و شجره ملعونه بود کنار پیامبر قرار گرفت و لقب کاتب وحی گرفت سپس 20 سال حکومت شام و 21 سال حاکم دنیای اسلام بود، امروز نیز دشمن بدنبال همین است.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در تشریح نفوذ جریانی گفت: نفوذ جریانی یعنی شبکه سازی در بین ملت، دو ماه پیش اطلاعات سپاه جاسوسی را دستگیر کرد که ماموریت او نفوذ جریانی و شبکه سازی بود،  تحلیل آمریکایی ها در فتنه 88 این بوده که  طبقه متوسط به بالا کف خیابان نمی مانند باید طبقه متوسط به پایین را بیاورند کف خیابان تا درشرایط سخت کف خیابان بمانند.

وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده با پول فراوان در کشور راه افتاده بود و به مسئولان می گفت می خواهیم تشکیلات خیریه استان ها را هماهنگ کنیم شماره تلفن مستمندان را جمع کرده بود و اعتراف کرده هدف از این کار دگرگون کردن ذهن آن ها ابتدا از طریق پیامک و سپس فضای مجازی بوده است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: نمونه دیگر شبکه سازی که در فتنه 88 مشاهده شد سازماندهی 500 نفر اراذل و اوباش توسط یک زن فاحشه بود که از خارج از کشور آمده بود، برنامه سرویس های اطلاعاتی دشمن در فتنه 88 بهره برداری از نخبگان و ازاذل و اوباش بود.

وی با بیان اینکه دستگیرشدگان فتنه 88 از طبقه متوسط به بالا بودند، خاطرنشان کرد: در نفوذ جریانی، تغییر باورها با استفاده از فضای مجازی، تغییر آرمان ها، تغییر نگاه ها و تغییر سبک زندگی دنبال می شوند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی با بیان اینکه برنامه محوری و کلیدی دشمن برای مردم، مسئولان و نخبگان ایجاد اشتباه محاسباتی در انتخابات 96 است، گفت: اولین اقدام دشمن ترساندن است، در برهه مذاکرات در روز و شب آغاز مذاکرات می گفتند گزینه نظامی روی میز است، آن زمان آقای ظریف در مصاحبه ای گفت آمریکا با زدن یک دکمه می تواند تجهیزات نظامی ما را از کار بیاندازد اما پس از دیدن گوشه ای از ظرفیت های نظامی کشور دوباره مصاحبه کرد و گفت اینطور هم نیست که آمریکا بتواند این کار را بکند.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال القای این موضوع است که به کسی رای بدهیم که جنگ درست نکند، گفت: عده ای در کشور راه افتاده اند و می گویند با برجام جنگ را برداشتند، کدام جنگ را برداشتند؟ ما سی سال است که در تمام عرصه ها داریم می جنگیم.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سفر خود به عربسان سعودی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس 70 میلیارد دلار در زمان جنگ هشت ساله به صدام کمک کردند، امنیت امروز کشورمان مجانی بدست نیامده است، چهار یا پنج سال پیش در آن سفر پیش ولیعهد عربستان گفت ما در زمان جنگ با تمام توان از صدام حمایت کردیم، از او پرسیدم الان صدام کجاست و جمهوری اسلامی کجا؟ صدام پس از حمله به کویت توسط آمریکا و با پول عربستان ساقط شد و حکومت امروز عراق را ببینید، پاسخی نداشت.

حجت الاسلام حیدر مصلحی ادامه داد: امنیت امروز کشورمان مرهون شهدای دفاع مقدس است، دنیا می گوید بشار باید برود اما مقاومت می گوید بشار باید بماند، آزادی حلب را ببینید، باید به دشمن اقتدار و قدرت نشان بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکره تلفنی  آقای روحانی با اوباما در سفر به نیویورک اشتباه بود، گفت: از عقبه این قضیه دلیل این اقدام را پرسیدیم گفتند 50 سال دیگر می فهمید گفتیم آن موقع نیستیم گفتند ما جلوی جنگ را گرفتیم، گفتیم خجالت نمی کشید؟ کدام جنگ؟ مردم را بیخودی نترسانید.

حجت الاسلام حیدر مصلحی با تاکید بر اینکه نباید از امدادهای غیبی خداوند غفلت کنیم، گفت: در قرآن آمده است ای کسانی که ایمان آورده اید ولایتمدار یهود و نثارا نباشید اما برخی همین الان در کشور بدنبال آن طرف آب هستند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سفر رییس جمهور روسیه به کشور و جلسه با رهبر انقلاب، گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها بسیار تلاش کردند تا از محتوای این جلسه با خبر شوند و وزیرخارجه آمریکا پس از آن به بهانه های مختلف به روسیه سفر کرد، این ها اتفاقات سوریه را می بینند و می خواهند بدانند چه اتفاقی قرار است بیفتد.
نام:
ایمیل:
* نظر: