پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۹:۳۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
امام‌جمعه لارستان:
امام‌جمعه لارستان همراه نشدن بخشی از خواص جامعه را یکی از دلایل ایجاد فتنه برشمرد و گفت: این مسؤولان با خواست مردم زاویه گرفتند که عامل اصلی آن دل‌بستگی به دنیا و قدرت دنیوی بود.

به گزارش  تنویر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت 9 دی‌ماه سالروز میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: ملت ایران با پشتوانه اعتقادی قوی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای از فتنه 88 عبور کردند.

وی با برشمردن برخی از نقاط قوت و ضعفی که باعث ایجاد فتنه در سال 88 و عبرت‌گیری از این وقایع، افزود: حضور چشمگیر مردم و تأکید آن‌ها بر حفظ خط قرمزها، ایستادگی در برابر هتک حرمت به حضرت سیدالشهدا (ع) و پاره کردن عکس حضرت امام (ره) و غیره نشان از اعتقاد دینی راسخ مردم داشت.

امام‌جمعه لارستان خنثی‌سازی حربه دشمنان برای راه‌اندازی انقلاب مخملی در ایران را بصیرت و آگاهی سیاسی ملت دانست و تصریح کرد: وجود رهبری آگاه، حکیم، بصیر، شجاع و زمان‌شناس باعث شناخت حق از باطل در فتنه 88 شد.

این کارشناس حوزه و دانشگاه همراه نشدن بخشی از خواص جامعه را یکی از نقاط ضعف ایجاد فتنه برشمرد و تأکید کرد: این مسؤولان با خواست مردم زاویه گرفتند که عامل اصلی آن دل‌بستگی به دنیا و قدرت دنیوی بود.

وی فتنه 88 را جدای از ضرر و زیان‌ها یکی از الطاف الهی به ملت غیور ایران خواند و ادامه داد: این فتنه باعث شد تا مردم بدانند به چه کسی می‌توان اعتماد کرد و چه کسانی دغدغه حل مشکلات آن‌ها را دارند و به عبارتی مردم ‌دوست و دشمن واقعی خود را شناختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: