سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۰:۳۸
کد خبر: ۹۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج):
سرهنگ دوستدار در بین بسیجیان پایگاه شهید طهمورثی حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) و اهالی محله پانصد دستگاه در مسجد صاحب الزمان(عج)، ایجاد جذابیت برای مجذوب کردن دل ها به سمت مسجد و پایگاه های بسیج را از وظایف اصحاب مسجد بیان کرد.

سرهنگ دوستدار فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با حضور فرمانده حوزه 4 بلال(ع) و پایگاه شهید طهمورثی در جلسه ای که تدارک دیده شده بود در بین بسیجیان پایگاه و اهالی محله پانصد دستگاه در مسجد صاحب الزمان(عج) به بیان اهمیت مسجد و نماز جماعت پرداخته و بیان کرد:

خداوند در قرآن کریم و در آیه 43 سوره بقره می فرمایند: وَ ارْکَعُوا مَعَ الرَّاکِعينَ (با رکوع کنندگان رکوع کنید)، یعنی نماز جماعت به پا دارید و با توجه به اهمیت این موضوع آیه شریفه را به عنوان یادبود جلسه به حاضران در جلسه تقدیم نمود.

وی با معرفی احادیث و داستان هایی که در مورد اهمیت برپایی نمازجماعت و حضور درمسجد هستند از این دو موضوع مهم به عنوان نسخه حل مشکلات ما در زندگی اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در ادامه با توجه به اتفاقات سپری شده از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بیان کرد:

دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط رهبری امام عزیزمان و اتحاد مردم که از مقوله های مهم انقلاب به شمار می رود به هر طریقی سعی نموده اند که به ما ضرباتی را وارد کرده و انقلاب ما را به شکست تبدیل کنند.

سرهنگ دوستدار باتوجه به آمار حضور ملت شریف ایران در قشرها و سنین مختلف و لبیک گفتن آحاد مردم به امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی، از نکات مثبت و مهم جنگ ایجاد اتحاد در بین مردم نام برده و با توجه به مقاومت جانانه مردم در برابر کل دنیا در طول هشت سال به نا امیدی دشمن در جنگ سختی که برای نابودی ما به راه انداخته بودند اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: باوجود ناامیدی دشمن به پیروزی در برابر ملت ایران در جنگ نظامی موجب راه اندازی جنگ جدیدی با عنوان تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم شد. در جنگ نظامی خانواده کشته های جنگ سخت و نظامی سرافراز هستند همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس اما مجروحان جنگ نرم همیشه سرافکنده خواهند بود.

سرهنگ دوستدار از ماهواره به عنوان یکی از ابزارهای دشمن برای مقابله با ما اشاره نمود و این ابزار را مهمان ناخوانده ای دانست و کسانی که از این ابزار استفاده می نمایند را به عنوان سرباز بدون جیره و مواجب دشمن معرفی نمود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)، از سرمایه گذاری عظیم دشمنان جهت از بین بردن حیا، باور و اعتقادات ما از طریق راه اندازی کانال های فارسی زبان و انتشار سریال هایی که به مرور حیا و عفت جامعه را از بین میبرند اشاره نمود.

وی از راه های خنثی کردن برنامه و نقشه های شوم دشمن در وهله اول توکل بر خدا دانست و بر اولویت این مورد در همه ی امور به خصوص برای مسئولین که تصمیم گیری های مهم کشور را برعهده دارند تاکید کرد زیرا همان خدایی که در جنگ سخت و نظامی ما را یاری نمود در جنگ نرم، تحریم و مشکلات دیگر نیز همراه ما خواهد بود.

سرهنگ دوستدار با توجه به پیچیدگی بسیار زیاد جنگ نرم، از وظایف مهم اصحاب مسجد بسیج شدن آن ها برای جذب زخمی های جنگ نرم به سمت مسجد و درمانگاه بسیج اشاره نمود و گفت:

وظیفه ی ما در این مسیر بسیار مهم، ایجاد جذابیت برای مجذوب کردن دل ها به سمت مسجد و پایگاه های بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در پایان از قسمت های پایگاه و فعالیت های مسجد بازدید کردند.

برای مشاهده تصاویر جلسه و بازدید کلیک کنید

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: