جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۸:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۹۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان به مناسبت حضور حداکثری مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان در مراسم سالگرد روز بصیرت،بیانیه ای به عنوان قدردانی از این حضور باشکوه ارائه نمودند.
به گزارش تنویر ارسنجان،

حجت الاسلام حسین شیخعلی گفت: روز ۹ دی ماه روز میثاق مردم با رهبری، ولایت و ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی درادامه افزود: ماهها قبل از برگزاری انتخابات ۸۸ رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و دیدگان تیزبین مردم را از وقوع حادثه بزرگ آگاه کرده بود و دشمنان از ماهها قبل از انتخابات به پروسه ای دامن زده بودند که انتخابات در ایران نمایشی است ونگاه مردم را به سمتی هدایت کردند که قرار است در آرای مردم دزدی شود تا  مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان اظهار داشت: زمزمه شعارهای خاص از ۱۳ آبان ماه به گوش می رسید و این فتنه آرام آرام پیش رفت تا در انتخابات ۸۸ با هتاکی  ، آتش زدن  مراکز عمومی و توهین به اصل ولایت فقیه به اوج خود رسید.

حجت الاسلام شیخعلی در ادامه با بیان این که دشمن سعی داشت تا برای اجرای نقشه خود افرادی راکه مورد قبول این نظام بودند را به صحنه آورد گفت: دشمن از ماه ها قبل سعی داشت تا با نمایشی جلوه دادن انتخابات، مردم را از حضور در انتخابات منع کند و پس از آن با ورود افرادی به عنوان کاندید که پذیرفته این نظام بودند عده ای را به کف خیابان ها آورد اما متاسفانه  مسیر و هدایت این جریان از دست طراحان و مجریان  آن هم خارج شد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان در مراسم گرامیداشت ۹ دی گفت: مردم بعد ازماه ها آشوب در کشور  در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ حماسه ای ماندگار آفریدند تا به دشمنان ثابت کنند حضور مردم همواره تضمین کننده و بیمه کننده انقلاب است تا عزت و اقتدار رهبر معظم انقلاب و تمام شهیدانی که خون خود را در راه این انقلاب نثار میهن کردند ثابت و پا برجا بماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: