شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۶:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان:
سرهنگ پاسدار مهدی قادری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان در بیانیه ای از حضور پر شکوه مردم شهرستان در مراسم سالروز حماسه روز بصیرت قدردانی کردند.
به گزارش تنویر ارسنجان،سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری گفت: نهم دی ماه یک اتفاق بزرگ برای کشور بود هرچند اتفاقات اخیر همه ی مردم را نگران کرده بود اما مردم به زیبایی هر چه تمام ترهوش های اندکی از مردم را که توسط دشمن نشانه رفته بود بیدار کردند.

وی درادامه ضمن اشاره بر رنج هایی که مردم در این مدت از توهین به مقدسات دینی تحمل کرده بودند اظهار داشت: برای مردم ایران دیدن صحنه های دلخراش آتش زدن قرآن و توهین به امام بزرگوار و رهبر انقلاب دردناک بود اما مردم ابتدا با بصیرت خود همچون استخوانی در گلو  و خاری در چشم  صبرکردند اما تاب توهین به دین را نیاوردند و آستین همت را بالا زدند و با یک جراحی بزرگ اما ظریف بخشی از بدنه ای این انقلاب را جدا کردند.

وی درادامه تصریح کرد: مردم در ۹ دی عاشورایی به میدان آمدند و درسراسر کشور تنها یک شعار واحد سر دادند زیرا سران فتنه را شناخته بودند  و بیرق امام حسین _(ع) را در دست گرفتند وریشه ی فتنه را خشکاندند و از آن تاریخ تا به امروز از آن دست فتنه ها اثری نیست.

سرهنگ مهدی قادری گفت: دشمنان فهمیده اند برای این که بتوانند این انقلاب را از ریشه نابود کنند باید دین را نشانه بروند ،اما دشمن می خواهد دین اصلاح شده، دینی در حاشیه، دینی کم رنگ و دینی که خطری برای غرب نداشته باشد را پرورش دهد مانند دینی که شاید در بسیاری از کشورهای که نام اسلامی را با خود یدک می کشند وجود دارد زیرا انقلاب اسلامی ایران معادلات آنها را در منطقه به زده استو  دیگر سلاح های انبار شده راه حل ان ها نخواهد بود بنابراین جبهه های تکفیری داعشی و النصره را ایجاد کردند تا برنامه های خود را در عرصه ها و میادین مختلف عملیاتی کنند.

سرهنگ قادری درادامه با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) که فرمودند” وقتی ذائقه ها عوض شود و مردم رفاه طلب شوند جنگ نخواهند کرد "گفت: دشمن سعی دارد تا ذائقه مردم ایران را عوض کند.

وی در ادامه با تاکید بر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی گفت: وقتی غذای مردم، پوشش مردم و مرکب های مردم تغییر کرد، فرهنگشان  نیز تغییر خواهد کرد و وقتی ذائقه مردم تغییر کرد و مردم رفاه طلب شدند دشمن  نقشه های شوم خود راعملیاتی می کند و دریک حمله رعد آسا آن ها را نابود می کند.

ایشان بیان داشتند:غربی ها می خواهند اول فرهنگ رفاه طلبی را در مردم نهادینه کنند و سایه جنگ را سنگین و سنگین تر کنند امام مردم به خوبی می دانند تا زمانی که همگی پشت رهبری ولایت واحد فقیه باشند تعریفات آن ها مرده و بی اثر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در پایان اظهار داشت: این حضور حماسی بعد از هفت سال از این حادثه،قابل قدردانی است لذا از تمام کسانی که در برپایی این مراسم تلاش کردند تقدیر به عمل می آوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: