آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
نماینده ولی فقیه در استان فارس:
آیت الله ایمانی گفت: اگر بتوانیم این محافل را به سایر بلاد اسلامی انعکاس بدهیم آثار خون پاک این ها در آن کشورها، در مسلمانان و انسان های آزاده دنیا آشکار می شود.
به گزارش تنویر، دیدار مسئولان ستاد برگزاری یادوراه 271 شهید اطلاعات قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان های فارس، بوشهر و هرمزگان با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس با حضور فرمانده و جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و نمایندگان ولی فقیه در سپاه فارس و هرمزگان برگزار شد.

آیت الله ایمانی در ابتدای صحبت هایش با بیان اینکه شهدای اطلاعات پیش قراول کاروان شهدا در عرصه های مختلف بودند و در اوج گمنامی به شهادت رسیدند، گفت: تجلیل از شهدای عزیز در هر مناسبتی و برای هر قشری آثار و برکات فراوانی در جامعه اسلامی دارد و اگر بتوانیم این محافل را به سایر بلاد اسلامی انعکاس بدهیم تا آن ها هم در جریان کارهای مهم این شهدا قرار بگیرند آثار خون پاک این ها در آن کشورها، در مسلمانان و انسان های آزاده دنیا آشکار می شود.

وی با بیان اینکه کار مهم تجلیل از شهدا و زنده نگهداشتن یاد آن ها در جامعه را سپاه پاسداران در دستور کار خودش قرار داده، گفت: این راه به ویژه برای شهدایی که کار و زحمات آن ها خصوصیات ویژه ای داشته باید ادامه پیدا کند.

نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری در تشریح اهمیت کار شهدای اطلاعات، گفت: می توانیم بگوییم کار دیگران متوقف بر کار آن ها بوده، آن ها با چشم و گوش باز و با فداکاری فوق العاده مسائل لازم را به سمع و نظر فرماندهان می رساندند و فرماندهان براساس نظر آن ها می توانستند تصمیم صحیح، جامع و کامل بگیرند، اگر این ها نبودند عملیات های نظامی هم به موفقیت نمی رسیدند و رصد دقیق دشمن توسط نیروهای اطلاعات عامل مهم موفقیت های سپاه اسلام شد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه پیامبر خاتم (صلی الله علیه و آله و سلم) مرتبط با وحی بودند اما اهمیت خاصی برای نیروهای اطلاعاتی قائل بودند، گفت: ایشان در جنگ های صدر اسلام نیروهای زبده اطلاعاتی را برای ارزیابی دشمن می فرستادند سپس تصمیم گیری می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اهمیت خواندن شرح حال شهدا و رزمندگان اسلام، گفت: شهدای اطلاعات الگوهای مناسبی برای جوانان عزیز سه استان فارس، هرمزگان و بوشهر هستند.

یادوراه 271 شهید اطلاعات قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شانزدهم دی 1395 ساعت 8:30 در حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) شیراز با حضور خانواده های شهدا و گروه های مختلف هنری از فارس، بوشهر و هرمزگان برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: