گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
در سالروز شهادت شیخ نمر باقر النمر
با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر، روحانی بارز شیعه عربستان، پرسنل بسیج سپاه ناحیه سپیدان ضمن گرامیداشت یادخاطره این شهید بزرگوار خواستار برخورد سازمان ها و نهادهای حقوق بشر با این جنایت شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر، روحانی بارز شیعه عربستان، پرسنل بسیج سپاه ناحیه سپیدان یادخاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

«دوازدهم دی‌ماه سال گذشته دولت عربستان در اقدامی غیرانسانی و مغایر با موازین بین‌المللی آیت‌الله شیخ نمر،‌ روحانی برجسته و عالیقدر جهان اسلام را به شهادت رسانید. اعدام و شهادت آیت‌الله شیخ نمر در شرایطی که تروریست‌های افراطی و تکفیری آسایش و امنیت منطقه و جهان را سلب نموده و ثبات و آرامش را در منطقه تهدید کرده‌اند حاکی از عمق بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی حاکمان دولت عربستان بود.

عربستان سعودی که در سال‌های اخیر با حمایت پیدا و پنهان از تروریسم در منطقه و حمله و تجاوز به خاک یمن و کشتار مردم بی‌گناه آن و حمایت از سرکوب شهروندان دیگر کشورها نقش غیرسازنده‌ای در ثبات منطقه پیش گرفته عملاً در جهت تشدید تفرقه در منطقه گام برمی‌دارد.

بار دیگر ضمن محکومیت اعدام آیت‌الله شیخ نمر توسط دولت عربستان از سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشر می‌خواهیم از رفتارهای دوگانه و متناقض با اینگونه جنایات ضدبشری عربستان خودداری نموده و با محکومیت این اقدامات به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل نمایند.»

نام:
ایمیل:
* نظر: