گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
اميري نژاد:
رئيس سازمان بسيج رسانه فارس از برگزاري جشنواره رسانه فجر انقلاب اسلامی براي نخستین بار در استان فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومي بسيج رسانه فارس، میلاد امیری‌نژاد رئيس سازمان بسيج رسانه فارس، ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه فارس با اشاره 21 دی سالروز بسیج رسانه گفت: کتاب عکس، کاروان شاهدان بصیر تشییع پیکر مطهر 93 شهید گمنام در فارس، با عنوان «قاب‌های بی‌نشان» منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار کاروان اصحاب رسانه فارس شامل 45 نفر از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و مطبوعات به عتبات عالیات اعزام شدند، بیان کرد:کتابی با عنوان «موکب عشق» شامل تصاویری از کاروان پیاده‌روی اصحاب رسانه با سه محور ادیان الهی، حضور ملل مختلف و حضور وحدت آفرین اهل تسنن و شیعه در همایش عظیم اربعین حسینی به تصویر کشیده شده و رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج رسانه فارس با توجه به اینکه در حوزه سواد رسانه ای با کمبود کتاب های معتبر و غنی مواجه هستيم اظهار داشت: تا كنون سه کتاب توسط بسیج رسانه فارس منتشر شده است که دو کتاب ديگر نیز در دست چاپ است.

امیری‌نژاد به سایر برنامه‌های بسیج رسانه فارس تا پایان سال آینده اشاره و تصریح کرد: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) نخستین شب شعر استانی شهدای هنر و رسانه با همکاری بسیج هنرمندان استان فارس برگزار و در آن یاد و خاطره 9 شهید شناسایی شده فارس گرامی داشته می‌شود.

برگزاري نخستین بار جشنواره رسانه فجر انقلاب اسلامی در فارس


برگزاري نخستین بار جشنواره رسانه فجر انقلاب اسلامی در فارس

وي همچنین از برگزاری نخستین جشنواره رسانه فجر انقلاب اسلامی فارس خبرداد و گفت: پوستر این جشنواره در مراسم سالروز بسیج رسانه رونمایی و در 11 محور برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار تولیدی از 12 بهمن 94 تا 30 بهمن 95 در بخش سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، خبر، صفحه‌آرایی، اینفوگرافیک و کاریکاتور به مسابقه گذاشته می‌شود.

امیری‌نژاد با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره شعار سال است، افزود: اختتامیه جشنواره اسفندماه برگزار می‌شود و امیدواریم در سال‌های آینده آن را منطقه‌ای برگزار کنیم.

وي با بیان اینکه اصحاب رسانه فارس دو جشنواره را به نام خود ثبت کرده‌اند خاطرنشان کرد: یکی از این جشنواره‌ها مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس است که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه فارس از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه فارس را برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی و همچنین برگزاری اردوی راهیان نور عنوان كرد.

برگزاري نخستین بار جشنواره رسانه فجر انقلاب اسلامی در فارس

چاپ کتاب سواد رسانه ای طراز انقلاب اسلامی در فارس

اميري نژاد عنوان كرد: بسیج رسانه فارس برای نخستین بار در کشور، کتاب سواد رسانه ای طراز انقلاب اسلامی را در حال تدوین است كه این کتاب با مشارکت استادان رشته ارتباطات دانشگاه تهران و فعالان رسانه نگارش شده و در حال آماده سازی است و می تواند به عنوان یک منبع آموزشی در دانشگاه های کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وي ادامه داد: همچنين برنامه‌ریزی و تالیف نخستین کتاب حوزه دانشگاه با عنوان سواد رسانه‌ای طراز انقلاب این کتاب با مشارکت استادان رشته ارتباطات دانشگاه تهران و فعالان رسانه نگارش شده و در حال آماده سازی است و می تواند به عنوان یک منبع آموزشی در دانشگاه های کشور مورد استفاده قرار گیرد.

اميري نژاد همچنین از ثبت هیئت مذهبی ویژه رسانه فارس خبرداد و افزود: برنامه‌های این هیئت مذهبی که با عنوان شهدای رسانه است كه به صورت ماهیانه و فصلی شروع خواهد کرد.

گفتني است ویژه برنامه سالروز بسیج رسانه فارس 19 دی‌ماه جاری با حضور اصحاب رسانه در شیراز برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: