گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: برگزاری دیدارهای عمومی مسئولان و مدیران کشور را با مشکلات مردم آشنا می کند.
به گزارش تنویر، دیدار مردمی سردار سید هاشم غیاثی با اقشار مختلف مردم صبح امروز در سالن پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این دیدار با تاکید بر اینکه ارتباط مستمر و بدون واسطه مردم و مسئولان ضامن بقای انقلاب اسلامی است، گفت: همبستگی مردم و مسئولان یکی از مبانی مهم انقلاب اسلامی است و گُواه آن هم حضور  مردم ولایتمدار ایران در عرصه های مورد نیاز کشور و حمایت  از مسئولان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شناخت دقیق از مشکلات مردم گام اول در ارائه راه حل می باشد، گفت: برگزاری دیدارهای عمومی و صحبت با اقشار مختلف علاوه بر اینکه تاثیر بسزایی در حل بهتر و سریع‌تر مشکلات مردم دارد بلکه مسئولان و مدیران کشور را نیز با مشکلات اقشار جامعه آشنا می کند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم تسهیل فرآیندهای اداری و مکاتبات بین سازمانی، گفت: حفظ ارتباط مردم و مسئولان یکی از وظایف اصلی مدیران کشور است و از آنجا که بخش زیادی از مشکلات مردم بدلیل وجود بروکراسی اداری پیچیده و ضعف در ارتباط سازمان ها با مردم است برگزاری دیدارهای مردمی توسط مجموعه مدیران کشور بسیار مهم و در جامعه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه روحیه خدمت یکی از شاخصه های مهم مدیر انقلابی و جهادی است، خاطرنشان کرد: برگزاری دیدارهای مردمی علاوه بر اینکه به ایجاد وحدت رویه بین بخش های مختلف یک سازمان کمک می کند بلکه روحیه اُمید و نشاط را در بین آحاد جامعه بخصوص اقشار نیازمند زنده و تقویت می کند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه حمایت از مستضعفین جامعه و یاری اقشار نیازمند همواره مورد توجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، گفت: در سال جاری منابع مالی قابل توجهی از سوی سپاه فجر برای کمک به نیازمندان اختصاص یافته و تنها در یک مورد سپاه فجر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) جهیزیه 700 زوج کم بضاعت در استان فارس را تامین کرده اند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نسبت موضوع مهم به خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه، گفت: دفتر ارتباط مردمی سپاه فجر درخواست های اقشار مختلف مردم از سپاه استان فارس را بصورت مستمر دریافت کرده و در حد توان نسبت به یاری آنان اقدام می کند.

فرمانده سپاه فجر در پایان صحبت هایش با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج همواره در نقاط محروم کشور حضور داشته و به خدمت رسانی به اقشار محروم مشغول هستند، خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر مسئولان سازمان ها با مردم سلامت نظام اداری کشور را ارتقا داده و اعتماد مردم به نظام اسلامی را تقویت می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: