گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به بهانه سالروز شهادت شهید ماندنی :
خدا عطر تو را بوییدنی کرد گل رود رزک را چیدنی کرد و یفنی کل من فیهاو لکن شهادت ماندنی را ماندنی کرد
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از شباب ، شهید قدرت الله ماندنی مقابله با گروهک پژاک را درسال 1390 در شمال غرب کشور در پرونده خود به ثبت رساند و اخیراً نیز جهت برقراری امنیت جنوب شرق کشور دو بار به سراوان اعزام شد که در مرحله دوم در 7 دی ماه 93 در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت که آرزوی دیرین وی بود نائل گردید.
خدا عطر تو را بوییدنی کرد گل رود رزک را چیدنی کرد و یفنی کل من فیها و لکن شهادت ماندنی را ماندنی کرد

  
آنچه که در ادامه آمده است قسمتی از زندگی نامه شهید ستوان سوم پاسدار قدرت الله ماندنی  می باشد.

در اول مرداد ماه سال 57  در روستای رودرزک از توابع بخش مرکزی (قسمت خفری) شهرستان سپیدان به دنیا آمد. وی دوران کودکی و ابتدایی خود را در روستای رودرزک گذراند و برای ادامه تحصیل در دوران راهنمایی به مدرسه شهید رجایی اردکان عزیمت نمود.نگاهی به زندگی نامه شهدای اخیر لشکر عملیاتی 19 فجر
شهید ماندنی دوران دبیرستان را در هنرستان کشاورزی نورآباد سپری کرد و پس از اتمام تحصیل و اخذ مدرک دیپلم در سال 1373 با توجه احساس مسئولیتی که نسبت به بسیج و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت به عضویت بسیج درآمد و در ادامه خدمت بسیجی خود در سال 1378 مفتخر به پوشیدن لباس مقدس پاسداری گردید.
قدرت الله، دوره عمومی پاسداری را در مرکز آموزش قدس استان همدان و دوره تخصصی آماد و پشتیبانی را در مرکز آموزشی سیدالشهدای تبریز به اتمام رسانید.
این پاسدار پس از اتمام دوران تخصصی آماد و پشتیبانی به تیپ یکم امام حسن مجتبی (ع) (لشکر 19 فجر فعلی) استان فارس معرفی و در گردان چهارم (مالک اشتر) مشغول به خدمت شد و پس از مدتی نیز در معاونت آماد آن تیپ انجام وظیفه نمود.
قدرت الله ماندنی باتوجه به احساس نیاز یگان خدمتی و میل و رغبت خود مبنی بر یادگیری امور تخصصی نظامی در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درسال 1390 به استان اصفهان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین علی (ع) اعزام و دوره تخریب را با موفقیت به اتمام رساند.
وی پس از آن در گروهان تخریب لشکر عملیاتی 19فجر استان فارس مشغول انجام وظیفه شد.
قدرت الله ماندنی درسال 1386ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند 6ساله با نام علی است.
پاسدار لشکر عملیاتی 19 فجر با توجه به تهدیدات موجود در هر زمان در راستای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی آماده خدمت بود.
 وی مقابله با گروهک پژاک را درسال 1390 در شمال غرب کشور در پرونده خود به ثبت رساند و اخیراً نیز جهت برقراری امنیت جنوب شرق کشور دو بار به سراوان اعزام شد که در مرحله دوم در 7 دی ماه 93 در درگیری با  اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت که آرزوی دیرین وی بود نائل گردید.

با تشکر از دوست عزیز و همکارم هادی امیری اردکانی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: