شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۴:۳۴
کد خبر: ۹۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
معاون هماهنگ كننده دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين(ع):
نورالهي گفت: در طول درگيري فتنه 88 به اندازه كل نقديگي كشور در سال 88 يعني 324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي به كشور وارد شد.

به گزارش تنوير سردار نوالهي معاون هماهنگ كننده دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين(ع) در همايش بزرگداشت حماسه 9 دي ماه كه با حضور بسيجيان و مسئولين شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر مهر برگزار شده بود با اشاره به ورود 98 شهيد از مرز شلمچه به خاك كشورمان اظهار داشت: تا پايان جنگ از مجموع 223 هزار شهيد 54 هزا شهيد مفقود الاثر داشتيم كه تا امروز 47 هزارو ششصد تن از آن ها پيدا شده و 6 هزار و چهارصد شهيد ديگر به عنوان مفقودالجسد ميهمان بيابان ها و دشت ها هستند.

وي ادامه داد 28 سال از پايان جنگ گذشته است اما كاروان شهداي ما هنوز در راه هستند، شهيدان ما كه عزت، سربلندي و شكوه به ما دادند هنوز 6 هزار و چهارصد تن از آنان باز نگشته اند و ذكر اين مطلب به اين خاطر است كه احساس مسئوليت كنيم كه اگر بر مصدر مسئوليتي تكيه زده ايم و ميزي از مسئوليت ها را در اختيار داريم بدانيم كه براي پست هاي ويژه و حساس يك كربلا به پا كرده ايم.

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين(ع)بيان داشت: مجمع تشخيص مصلحت نظام پست هاي ويژه نظام را 3 هزار پست احصاء كرده و با وجود 223 هزار شهيد جنگ تحميلي براي هر پست 73 نفر شهيد شده اند تا اكنون يك مسئولي بر مصدر اين مسئوليت تكيه زده و خدمت گزار مردم باشد پس بايد خيلي احساس مسئوليت،صبر و بصيرت خود را بالا ببريم تا زماني كه غبار فتنه غليظ مي شود راه را گم نكنيم.

وي ادامه داد: اگر كسي بخواهد در ادامه راه شهيدان پرچم دفاع از دين را بالا نگه دارد بايد بصير و صبور باشد تا غبار فتنه او را به بيراهه نكشاند.

جوانان سلاح استراتژيك نظام هستند/324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي فتنه 88

نورالهي جامعه اهل افراط و تفریط را غیر عقلایی و غیر قابل تایید دانست و بیان داشت: اگر کسی اهل افراط یا تفریط است هر دو نشانه جهالت است نه حاکمیت عقلانیت و حاكميت جامعه علوی و نبوی و خودساخته که در مسیر تکامل در حال حرکت است.

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين (ع)افزود:امام علی(ع) می فرمایند جاهل را نمی بینید مگر در دو حالت یا در حال افراط است یا تفریط و اهل احتیاط بی جا است عده اي هنوز بعد از هفت سال از فته 88 می گوید من هنوز نفهمیده ام که فتنه بوده يا این یک اعتراض اجتماعی بوده است.

وي تصريح كرد: مشکل در جای دیگری است متاسفانه ما به هر مسئله رنگ و بوی سیاسی می دهیم، یعنی اگر کسی می خواهد مسئله فتنه 88 را مطرح کند فکر می کنند که این جناح می خواهد به وسیله این موضوع جناح دیگر را بکوبد این موضوع جزء مشکلات ماست و یک جامعه ولایی باید از چنین مسائلی عبور کند.

نورالهي تاكيد كرد:امروز دشمن بر چند محور متمرکز شده است یک تفرقه به انحاء مختلف و با بهره گیری از ابزار های گوناگون و ديگري بحران سازی های تصنعی، چون زمانی که تفرقه به وجود آمد اتحاد و انسجام ملی ضربه می خورد و آن موضوعی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند مورد خدشه واقع می شودو ضرر و زیانش به خودمان باز می گردد.

وي تاكيد كرد:همین که دشمن بتواند فرزندان انقلاب را که در دایره خودی مجاز به رقابت هستند به عنوان دشمن اصلي در مقابل يكديگر قرار بدهد تفرقه ای به راه می اندازد که خروجی آن مي شود خدشه بر انسجام ملی و ايجاد بحران تصنعی برای اینکه اعتماد ملی را از حالت باورمندانه تضعیف بکند.

جوانان سلاح استراتژيك نظام هستند/324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي فتنه 88

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين(ع) بيان داشت: اين روز ها حقوق های نجومی، املاک نجومی، اختلاس های نجومی و آمار های نجومی بر سر زبان هاست وقتي اين موارد را بيشتر از حد نياز مطرح مي كنيم تبديل به بحران مي شود كه اين بحران يك موضوع محدود، متعلق به يك جريان خاص و با كميت خاص را شامل مي شود، اما ما آن قدر اين مسئله را مطرح مي كنيم كه گويي همه اهل حقوق نجومي و اختلاس هاي نجومي و آمار هاي بي اساس نجومي هستند.

وي در ادامه افزود: امروز مقام معظم رهبري در مسائل سياسي يك مبحث كلي را مطرح مي كنند كه دشمن به دنبال تفرقه و تشتت و بحران سازي هاي تصنعي است و مي خواهد يك مسئله كوچك را به جامعه تعميم دهد، تا اتحاد ملي و اعتماد ملي را مخدوش نمايد.

نورالهي ادامه داد: ما تا زماني قوي هستيم كه دشمنان عمق استراتژيك نظام را كف خيابان آناليز مي كنند آنجاست كه در تصميم هايشان تجديد نظر مي كنند.

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين(ع) تصريح كرد: در طول درگيري فتنه 88 كه هشت ماه به طول اجاميد، به اندازه كل نقديگي كشور در سال 88 يعني 324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي به كشور وارد شد و 25 نفر بسيجي از مردم متديني كه در مقابل فتنه گران حضور پيدا كردند شهيد شدند.جوانان سلاح استراتژيك نظام هستند/324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي فتنه 88

وي گفت: امروز عده اي مي گويند ما هنوز به اين نتيجه نرسيده ايم كه فتنه اي بوده با نه و در مصاحبه هاي خود كلمه فتنه را بر زبان جاري نمي كنند و اين را براي جريان خود مضر مي دانند.

نورالهي اظهار داشت: امروز جوان ما ميخواهد عِلم به موضع حق پيدا كند و بداند چه كسي در مسير حق و اعتدال حركت مي كند، جوان ما بايد بداند، سرمايه اصلي ما جوانان هستند، همين جوان هايي كه اين حماسه را در نابرابر ترين جنگ قرن بيستم خلق كردند و طبق بررسي ها 72 درصد شهداي ما جوانان هستند، يعني جوانان ما سلاح استراتژيك اين نظام هستند.

وي خاطرنشان كرد: امروز دشمن تفرقه و بحران تصنعي ايجاد مي كند و با انحاء مختلف محور قدرت يعني ولايت فقيه را نشانه مي گيرد و اين جزء اهداف دشمن است و جوان امروز ما بايد اين صحنه ها را دقيق بررسي كند تا حماسه 9 دي 88 را تكرار كند.

معاون هماهنگ كننده داشگاه امام حسين(ع) افزود: در انتخابات سال 88، 40 ميليون نفر رأي دادند يعني 80 درصد مردم ايران پاي صندوق هاي رأي آمدند و يك حماسه ملي، و بي نظير ترين دموكراسي را در قرن 21 به نمايش گذاشت كه رهبري فرمودند اين يك برند بين المللي است اما زماني كه به آن خدشه وارد شد افرادي كه فريب خوردند و هنوز هم بر جهالت خود اصرار مي ورزند چوب حراج بر اين ارزش زدند.

وي ايران را قدرت چهارم موشكي دنيا برشمرد و بيان داشت: چرا بايد با تشتت و بحران سازي هاي تصنعي كاري كنيم كه دشمن دباره خواب فتنه ببيند.جوانان سلاح استراتژيك نظام هستند/324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي فتنه 88

نوالهي گفت: رهبري بارها فرمودند نخوابيد كه دشمن بيدار است، اين دشمن ظالم پرور مظلوم كش اگر بتواند آمده است اما چرا نمي آيد چون شما و نظام مقتدريد،وحدت و انسجام هست و همه مردم گوش به محور قدرت و ولايت هستند.

وي اظهار داشت: اگر خدشه بر اين ها وارد شد و انسجام ملي و اعتماد ملي از بين برود و محور ولايت تضعيف شد دشمن مترصد فرصت است تا وارد شود، اما اگر شما با همين انسجام و آمادگي باشيد مگر دشمن جرأت مي كند!

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين(ع)بيان داشت: امروز بايد با در نظر گرفتن ترفند ها و توطئه هاي دشمن دنبال محصول انتخابات باشيم، مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) مي فرمايند اجتناب جدي از دو قطبي شدن جامعه و مشاركت حد اكثري براي ما ملاك است و خروجي آن هر كسي باشد تشخيص با مردم است و ميزان راي ملت است.

وي تصريح كرد: كسي نبايد در قرن بيست و يكم انتظار جامعه تك صدايي را داشته باشد، ما بايد تلاش كنيم، با هم باشيم و با حفظ رقابت هاي سياسي تابع ولايت فقيه و راهبردهايي كه او ترسيم مي كند باشيم اگر چناچه اين را رعايت كرديم پيروز همه صحنه ها خواهيم بود و اگر بر خلاف اين باشد امام علي(ع) مي فرمايد كسي كه مقتداي خود را همراهي و تبعيت نكند با شيپور شيطنت و لگد مال شدن از ناحيه دشمن بيدار خواهد شد.

نورالهي گفت: ما تدبيرمان بايد قبل از مواجهه با دشمن باشد در همين فضاها،باهم بودن ها و همفكري ها تدبير كنيم تا پوزه دشمني كه سواره و پياده را به ميدان آورده به زمين بماليم و اين شدني است.

معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين(ع) اظهار داشت: امروز شيطان را نيروهاي پياده و سواره خود به ميدان آمده كه ضربه وارد كند، اگر ما توانستيم اين شيطان را درست مهار كنيم، دستش را بخوانيم و توطئه هايش را برملا كنيم پيروزي متعلق به ماست و انشاء الله در انتخابات 96 عمق استراتژيك نظام را با حماسه مشاركت حد اكثري به رخ دشمنان مي كشيم.

سردار نورالهي معاون هماهنگ كننده دانشگاه امام حسين(ع) در پايان سحبت هاي خود خاطرنشان كرد:آن هايي كه آناليز مي كنند و مي گويند مردم سست شده اند ان شاءالله پاي صندوق هاي رأي و با انتخاب افرادي صادق كه اهل منطق،فن،خدمت،تفكر جهادي و بينش ولايي باشند را انتخاب خواهيم كرد و حماسه بزرگي خلق خواهيم كرد كه دشمنان براي هميشه به يأس و استيصال همه جانبه نائل شوند و بفهمند كه ايران كماكان پشت سر ولايت فقيه در حال حركت است و هچگاه توطئه ها و ترفند هاي دشمنان نمي تواند آن ها را فشل و خسته بكند و خستگي در اين ميدان معنا ندارد.جوانان سلاح استراتژيك نظام هستند/324 هزار ميليارد تومان خسارت مادي فتنه 88

نام:
ایمیل:
* نظر: