جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۸:۲۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
آیت الله ایمانی:
نماینده ولی فقیه در فارس خطاب به مسئولان گفت: اجازه ندهید جوانان مومن و انقلابی در انزوا بیفتند و منزوی باشند و دیگران بیایند میدان دار شوند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه آیت الله ایمانی خطیب جمعه شیراز با بیان اینکه دلهره و اضطراب نتیجه ربا ، آرامش و امنیت نتیجه صدقه و رسیدگی به محرومین است، افزود: ممکن است قرن ها بگذرد تا نتیجه حرکت بانک های ربوی غیراسلامی آشکار بشود و نتیجه ظلم های ربوی در جامعه پیدا شود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بانک ها رنگ اسلامی به خودشان گرفتند که امیدواریم از نظر محتوا به شکل اسلامی واقعی برگردد، یعنی بشود بانک قرض الحسنه ، بانکی که براساس ربا و سود استوار نباشد .

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان نخبه فرمودند، من جوانان مومن و انقلابی را دوست می دارم ، گفت: حال سوال این است که آیا مسئولان و روسای دانشگاهی در محیط کارشان و در دانشگاهشان به جوانان مومن و انقلابی میدان می دهند ؟

وی ادامه داد: اگر مسئولان به جوانان مومن و انقلابی توجه می کنند، مطمئن باشند اطاعتشان از رهبری مایه نجاتشان در قیامت است و اگر دوست ندارند و یا فضای کار برای آن ها فراهم نمی کنند قطعاً بدانند که باید خود را برای پاسخگویی هم قیامت و هم اینجا مقابل ملت آماده سازند .

ایت الله ایمانی خطاب به مسئولان گفت: اجازه ندهید جوانان مومن و انقلابی در انزوا بیفتند و منزوی باشند و دیگران بیایند میدان دار شوند، امیدوارم که خدای متعال همه ما را در مسیری که مورد رضای خودش است موفق و موید بدارد .


امام جمعه ی شیراز با اشاره به اینکه امروز هفدهم دی ماه است روزی که در تاریخ مملکت ما روزی بسیار سخت و توام با خاطراتی بسیار تلخ بود، تصریح کرد : شاخص ترین کاری که رضاخان در زمینه اسلام ستیزی و اسلام زدایی انجام داد کشف حجاب بود که در هفده دی 1314 آن را رسماً اعلام کرد، چه خون هایی که در این راه ریخته شد، و امروز او و پسرش در همه این گناهان بی عفتی هایی که در این مملکت انجام شد شریک هستند.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه در هفده دی 1356 مقاله ای به نام احمدی مطلق در روزنامه اطلاعات آن روز علیه امام نوشتند، افزود:: این مقاله به‌خاطر اینکه 17 دی روز تجلی دودمان پهلوی مطرح بود نوشته شد که با بصیرت مردم مؤمن و انقلابی قم و بینش سیاسی آنان، آغازگر مقابله با حرکت جدیدی بود که حکومت آن زمان قصد داشت به‌دنبال آن اقدامات شوم و سیاه دیگری را صورت دهد.

وی با اشاره به تظاهرات مردم قم و حوزه علمیه قم در هجدهم و نوزدهم دی 1356، ادامه داد: آنچه در اینجا لازم است به آن اشاره‌ای داشته باشم این بصیرت و هوشیاری در آن روز بود که اگر آن روز این حادثه اتفاق نمی افتاد بیست و نه بهمن تبریز اتفاق نمی افتاد ، دهم فروردین یزد اتفاق نمی افتاد و چهلم های پی در پی رخ نمی داد و انقلاب به این شکل رشد پیدا نمی کرد .

نماینده ولی فقیه در فارس خاطر نشان کرد: به همه بانوان ایرانی عرض می کنم امروز تمام امکانات پیشرفته دنیا در خدمت نظام استکباری است حتی اسرائیل بیش از شصت خبرگزاری و امکانات خبر رسانی به خدمت گرفته است، برای اینکه حیا و عفت را از خانواده های ما بگیرند.

وی با بیان اینکه حیا و عفت که گرفته شد دین و اعتقادات هم خیلی راحت مورد هجمه قرار می گیرد و پایه های دین و اعتقادات مردم هم متزلزل می شود، افزود: بدانیم کشف حجاب حاصل سوغات غرب است و نگهداری آن توسط غربی ها دارد انجام می شود، غربی ها هیچ گاه دوست ما نبودند و امروز هم نیستند.

مسئولان نگذارند جوانان مومن و انقلابی منزوی شوند/ محتوای بانک ها باید به سمت اسلام واقعی بروند

مسئولان نگذارند جوانان مومن و انقلابی منزوی شوند/ محتوای بانک ها باید به سمت اسلام واقعی بروند
نام:
ایمیل:
* نظر: