کد خبر: ۹۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
نخستین جشنواره فیلم موبایلی فرهنگیان سراسر کشور با شعار «معلم، محور چرخ زندگی» و با موضوع «فرهنگ اقتصادی، فرهنگ کار و مصرف» همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت بسیج، آغاز به کار کرد.
علیرضا رحمانزاده، مدیر فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: اهمیت مسئله اقتصاد مقاومتی از یک طرف، و ناشناخته بودن مولفه های تربیتی آن و عدم توجه به زیرساختهای فرهنگی آن از طرف دیگر، ما را بر آن داشت تا در زمینه فرهنگ سازی اقتصادی گامی موثر برداریم. بدین صورت این جشنواره طراحی و در هفته بسیج فراخوان عمومی آن آغاز شد.

وی افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند با ساده ترین ابزار فیلم برداری یعنی تلفن همراه خود، با توجه به موضوع انتخاب شده، از سوژه ها و مصادیق عینی اطراف خود فیلم تهیه کنند و با تدوینی ساده و مناسب، برای شرکت در جشنواره و داوری، به دبیرخانه آن ارسال نمایند.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان با توجه به اهمیت و جدید بودن موضوع جشنواره و زیرشاخه های آن گفت: از چند ماه قبل با کمک اساتید فعال در حوزه تعلیم و تربیت و اقتصاد، «بسته‌های آموزشی و ایده‌بخش» برای متقاضیان تدارک دیده ایم که لازم و ضروری است به عنوان منبع از آن استفاده کنند و تولیدات موبایلی خود را با محوریت این بسته ها آماده نمایند.

رحمانزاده افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم مردم و فرهنگیان آزاد است و به دو طریق «انفرادی» و «گروهی» امکان پذیر است که البته برای شرکت گروهی در جشنواره می بایست هر معلم (به عنوان سرگروه) تیمی متشکل از دانش آموزان (حداقل سه و حداکثر پنج نفره) تشکیل داده و در جشنواره شرکت نمایند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا پایان سال 1395 می باشد و اعلام نتایج نیز همزمان با هفته معلم خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه اطلاع رسانی دبیرخانه جشنواره به نشانی www.festival.cbo.ir مراجعه فرمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر: