آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: مدیریت جهادی یک نسخه شفابخش است كه می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی مؤثر باشد.
به گزارش تنویر، آیین تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با حضور سردار بهمن كارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد كل نیروهای مسلح و سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر برگزار شد.

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس الگوی بی‌نظیر برای آینده نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های مدیریتی كلان و خُرد است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر این موضوع که دفاع مقدس با تمام ابعاد گسترده‌ای كه دارد فراموش و تحریف نشود تاکید دارند.

وی افزود: امروز و پس از دوران دفاع مقدس آنچه در عرصه داخلی و بین‌المللی شاهد هستیم همگی به دلیل تجربه یک الگوی موفق بوده كه آن هم برگرفته از فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه ارزش‌های والای اسلامی و انسانی را مشاهده كردیم، خاطرنشان کرد: اگر الگوی دفاع مقدس را بعنوان الگویی كه می‌تواند نسخه تمام دردها باشد در مدیریت بسیجی و جهادی در سطوح مختلف كشور مدنظر بگیریم، همین برای ما كافی است.

وی افزود: مدیریت جهادی كه بر این الگوی موفق حاكمیت داشت مدیریت حضرت امام خمینی (ره) بود این الگو یک نسخه شفابخش است كه می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی مؤثر باشد، البته به شرط آنكه این فرهنگ را باور داشته باشیم.

سردار گزنی با بیان اینکه اعتقاد درونی نسبت به فرهنگ غنی دفاع مقدس و كاربرد آن در عرصه‌های مختلف زندگی می‌تواند ما را در مواجهه با مشكلات موفق سازد، گفت: مقاومت یكی از ارزش‌های برگرفته از فرهنگ غنی دفاع مقدس است، امروز فرزندان این مرز و بوم و مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) بعنوان الگوی مقاومت در جهان، كسانی هستند كه فرهنگ سازش‌ناپذیری با استكبار و مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع استكبار را از دفاع مقدس الگو گرفته‌اند و همین فرهنگ نیز می‌تواند برای ما نجات‌بخش و رهایی‌بخش باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: