آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز گفت: اقدام اخیر شخص معاون فرهنگی دانشگاه به منزله ی توهین به قانون ، شورای فرهنگی و اعضای آن تلقی می شود و ادامه ی این روند بی قانونی و مدیریتی مخرب به هیچ وجه قابل تحمل نیست.
صادق سوچی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز در واکنش به خبر برگزاری اردوی مختلط با حمایت و صدور مجوز توسط معاون فرهنگی این  دانشگاه اظهار داشت: پس از تاکیدات چند باره ی رهبر انقلاب در مخالفت با برگزاری اردوی مختلط دانشجویی و ابلاغ آیین نامه جدید اردویی توسط وزارت علوم، متاسفانه شاهد آن بودیم که معاون فرهنگی دانشگاه بدون طرح برنامه در شورای فرهنگی اقدام به حمایت و در اختیار قرار دادن امکانات دانشگاه برای این برنامه کرده است.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه این اقدام اولین مورد از بی قانونی ها و کارهای محیط علمی در سیستم فرهنگی دانشگاه نیست افزود: متاسفانه  رویه ی خطرناک قانون گریزی و تصمیمات سلیقه ای باعث مشکلات روزافزون برای فضای دانشجویی شده است که نمونه های مختلف آن را می توان در برگزاری جشن های سخیف و ضد فرهنگی، اردوهای بدون مجوز، پایمال کردن قوانین و نهاد قانونی دانشگاه، حمایت از افراد و جریانات فتنه گر و توهین کننده به ارزش ها مشاهده کرد.

صادق سوچی درباره ی جزئیات این برنامه گفت : این برنامه بدون طرح و دریافت مجوز از شورای فرهنگی دانشگاه در شب 30 آذرماه در مکانی خارج شهر و به صورت مختلط برگزار شده است و این در حالی است که این برنامه از حمایت شخص معاون فرهنگی و امکانات دانشگاه از جمله سرویس ایاب و ذهاب اختصاصی دانشگاه ، مکان ثبت نام درون صحن دانشگاه و همچنین تامین هزینه های مالی برخوردار گشته است.

وی افزود : اقدام اخیر معاون فرهنگی دانشگاه به منزله  توهین به قانون، شورای فرهنگی و اعضای آن تلقی می شود و ادامه این روند بی قانونی و مدیریتی مخرب به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز در پایان خاطرنشان کرد: این سری اقدامات معاون فرهنگی و به ویژه اقدام اخیر در صدور مجوز و حمایت از اردوی مختلط  موجی از نارضایتی ها و اعتراضات را در میان اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز به دنبال داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: