کد خبر: ۹۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در جمع پاسداران سپاه عشایربه مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: امروز وظیفه خطیری که شما پاسداران دارید این است که دشمن شناس باشید و اجازه ندهید تا دشمنان در جهت شناخت ائمه از ما پیشی بگیرند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به خصوصیات مومن گفت: مومن پنج نشانه دارد که خواندن زیارت اربعین، خواندن نمازهای 51 رکعتی، انگشتر به دست راست کردن، پیشانی را بر روی خاک نهادن  و به هنگام  نمازخواندن بسم ا... را بلند گفتن از نشانه های مومن است.
نباید دشمنان در جهت شناخت ائمه از ما پیشی بگیرند
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه با توجه به فرمایش امام حسن عسکری (ع) افزود: انسان مومن باید تقوا داشته باشد و راستگوی و صداقت را پیشه کار خود سازد و امانت دارباشد.
وی در ادامه افزود: دشمن سعی دارد تا ائمه را خوب بشناسد و از این طریق گفته های معصومین را با مباحث دروغین تلفیق کند و به جامعه القا نماید امروز همه ما وظیفه داریم تا در قبال دشمن موضع انفعالی نداشته باشیم و با صراحت تمام با دشمن مقابله کنیم یکی از کارهایی که ما می توانیم با دشمن مقابله کنیم مطالعه در زندگی و سیر تاریخی امامان معصوم ماست که حقایق بشر را در جامعه  هم برای امروز و هم برای آیندگان  بیان فرموده اند.
 



 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: