گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
سرهنگ رستمی، مسول ستاد نماز جمعه سپیدان:
سرهنگ رستمی مسئول ستاد نماز جمعه سپیدان با بیان کیفیت نماز استسقاء برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در سپیدان گفت: نماز طلب باران در شهر اردکان دوشنبه اقامه می‌شود.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس ، روح الله رستمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سپیدان پرس اظهار‌ داشت: بنا به اعلام امام جمعه سپیدان برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در شهرستان نماز استسقاء یا همان نماز طلب و درخواست نزول باران و رحمت الهی خوانده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نماز روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه در شهر اردکان خوانده می‌شود، گفت: نماز طلب باران در شهر اردکان در زمینی بیرون از شهر حدفاصل اداره آموزش وپرورش و سه راه بیمارستان امام حسین( زمین روبروی گاراژ رئیسی)در ساعت ۱۱ صبح اقامه می‌شود.
مسئول ستاد نماز جمعه سپیدان با اعلام اینکه این نماز در اردکان به‌ امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی انور خوانده می‌شود در بیان کیفیت نماز باران افزود: بهتر است مردم برای اقامه نماز استسقاء سه روز روزه بگیرند و با دهان روزه این نماز خوانده شود.
وی خاطر‌نشان کرد: نماز باران مثل نماز عید دو رکعت است و رکعت اول پنج قنوت و رکعت دوم‏ چهار قنوت دارد و بهتر است که با جماعت‏ خوانده شود.
رستمی افزود: در قنوت‌‏ها هر دعایى می‌‏توان خواند اما بهتر است دعایى خوانده‏ شود که در آن از خداوند طلب باران شده باشد و قبل از هر دعا صلوات بر پیامبر و آلش فرستاده شود و مستحب است که حمد و سوره‏‌اش نیز بلند خوانده شود.
وی با ابراز "این نماز براى جلب رحمت پروردگار است و بهتر است فرزندان را نیز همراه خود به بیابان ببریم" گفت: در مستحبات نماز امورى ذکر شده که همه حالت رقت و زارى و نیاز بندگان را می‌‏رساند تا جلب رحمت کند و قطعاً خداوند بخشنده و مهربان است و ما وظیفه داریم تا به درگاه خداوند دعا کنیم.
فرمانده سپاه سپیدان با تأکید بر اینکه وظیفه انسان دعا و درخواست کردن از خداوند است و خداوند هم مهربان و بخشنده است، افزود: در جامعه‌ای که خشکسالی در آن ایجاد شده وظیفه ما دعا کردن برای نزول باران رحمت است و قطعاً خواندن نماز باران و دعا کردن مؤثر است.
به گزارش سپیدان پرس از ابتدای فصل سرما در شهرستان سپیدان متاسفانه میزان بارندگی تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: