پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۲:۵۳
کد خبر: ۹۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
اقدامی بی نظیر در بخش زرقان؛
به گزارش تنویر و به نقل از سایت زرقونیا،صبح امروز امضای تفاهم نامه همکاری سپاه زرقان با اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در دفتر مدیرکل اداره تبلیغات استانی فارس برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زمانی با اشاره به ظرفیت های بخش زرقان و همچنین مشکلاتی از جمله عدم وجود سازمان تبلیغات در زرقان و غیره ،سخنانی را بیان کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس حجت الاسلام محمدصادق مهرابی با اشاره به مجموعه کامل این سازمان که زیر نظر مقام معظم رهبری تعریف شده است گفت:هدف ذاتی این سازمان تعمیق باورهای دینی و احیای فرهنگ اسلامی است و در گذشته فعالیت های این سازمان فقط پوشش شکلی و ظاهری داشته ولی اکنون چندسالی است بنا به توصیه مقام معظم رهبری رویکرد این سازمان به حوزه محتوایی تغییر پیدا کرده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود:این اداره در راستای فعال سازی مساجد در زمینه هایی همچون حوزه گفتمان،تحکیم خانواده،سبک زندگی،اقتصاد مقاومتی،فرصت های فضای مجازی،ماهواره،آموزش های مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع)،عرفان های نوظهور،مشاوره،آموزش قرآن،تئاتر و پخش فیلم ،می تواند با شهر زرقان ایجاد یک همکاری را داشته باشد.
وی با اشاره به ارتباط این اداره با دفتر اداره تبلیغاتی قم افزود:به منظور بومی سازی و استادپروری در بخش زرقان برای اساتید و کسانی که آمادگی دارند ،حاضرهستیم دوره های آموزشی در زمینه های دجالواره،گروه های تکفیری،وهابیت و .. برگزار کنیم.
وی با اشاره به طرح روحانی مستقر و داشتن شرایط لازم که البته اگر در زرقان وجود داشته باشد ،یک روحانی را با هزینه این سازمان در منطقه زرقان مستقر خواهند کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با سپاه زرقان

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با سپاه زرقان

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با سپاه زرقان
نام:
ایمیل:
* نظر: