آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: فاصله گرفتن عده ای از مسئولین دولتی از ارزش ها نتیجه ولنگاری فرهنگی است.
میلاد حاجی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در رابطه با ولنگاری فرهنگی اظهار داشت: ولنگاری فرهنگی در واقع همان تغییر و نفوذ  در ارزش،رفتار و باورهای قابل اتکاء یک جامعه است و اگر بخواهیم در بحث ولنگاری فرهنگی به مصادیق اشاره کنیم بی شک دریافت حقوق های نجومی،دست درازی به بیت المال با عنوان اختلاس های مالی،اظهار ناتوانی و ارائه الگوی وابستگی به استکبار به عنوان راه حل مشکلات و اثر پذیری از بی بند و باری اخلاقی غرب به عنوان آزادی از نمونه های بارز آن می باشد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در ادامه بیان کرد: ضعف در مبانی اخلاقی،عدم خودباوری،راحت طلبی و نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه می تواند از مهم ترین عوامل ایجاد ولنگاری فرهنگی در جامعه باشد.


وی در رابطه با آثار و پیامد های ولنگاری فرهنگی گفت: در حال حاضر آثار و نتایج ولنگاری فرهنگی در سطح جامعه به خوبی قابل مشاهده است و بزرگترین نتیجه ولنگاری فرهنگی تدائی ضد فرهنگ غربی در جامعه و همچنین غرب زدگی و فاصله گرفتن از ارزش ها توسط برخی از مسئولین دولتی است.


حاجی زاده در پایان در رابطه با راه حل مقابله با ولنگاری فرهنگی خاطرنشان کرد: راه حل مقابله با ولنگاری فرهنگی بازگشت به مبانی اصیل دین مبین اسلام و بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: