سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۸:۰۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
سرهنگ شادمند خبر داد:
فرمانده سپاه جهرم گفت: طرح نسیم محبت با هدف احیاء ارزشهای اسلامی و با شیوه تذکر لسانی در سطح اماکن، اصناف، بازار و محلهای خرید و فروش و معاملات اجرا خواهد شد.
به گزارش تنویر جهرم، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با موضوع اجرای "طرح نسیم محبت" با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج محلات و اقشاری  سپاه آن شهرستان برگزار گردید.

محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم، در ابتدای این جلسه با اشاره به گفتمان سازی دینی، هدف اصلی این طرح را ترویج سبک زندگی اسلامی معرفی نمود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی، رشد فرهنگ دینی را در گرو این دو مقوله دانست.

فرمانده سپاه جهرم افزود: طرح نسیم محبت که ابتدا در سطح اماکن و اصناف سطح شهرستان با شیوه‌ی تذکر لسانی و با هدف احیاء ارزشهای اسلامی، آگاهی بخشی و صیانت از کرامت انسانی، گسترش معروفات و جلوگیری از منکرات به اجرا گذاشته خواهد شد.

سرهنگ شادمند با اشاره به فعالیت خوب بسیج اصناف در زمینه‌ی تقدیر از واحدهای صنفی نمونه اخلاق و انصاف و تذکر لسانی به واحدهای ناآگاه، تصریح کرد: با همکاری و حضور پررنگ مردم انشاالله طرح نسیم محبت که یک وظیفه‌ی همگانی در قبال امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است به اجرا گذاشته خواهد شد.

در ادامه این جلسه امید حریری دبیر قرارگاه امر به معروف سپاه شهرستان جهرم نیز نکاتی را در مورد چشم انداز طرح نسیم محبت و اهداف آن و همچنین روشهای ایجابی، تذکر لسانی و نوشتاری ارائه نمود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: