شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۳:۰۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
گزارش:
همایش" نماد اعتماد الکترونیکی" هویت بخش تجارت سالم در کشور بود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،حضور در فضای مجازی ابزارهای خاص خود را می طلبد.هویت یکی از مهمترن خصیصه های حضور در فضای مجازی است. در دنیایی که همه چیز بر پایه 0 و1 بنا نهاده شده هویت چگونه شکل می گیرد؟ چگونه یک شخص حقیقی خانه ای را در چین برای یک نفر در مکزیک خریداری می کند و یا شما چگونه یک دستگاه رایانه همراه را از فروشگاهی در مرکز شیراز برای خود در تهران انتخاب و خریداری و در اصفهان با اطمینان خاطر تحویل می گیرید؟ بدون شک شما با صاحب فروشگاه در شیراز آشنا هستید اما تا حالا به شیراز نرفته اید!در دهکده جهانی این امکان فراهم است که شما از فروشگاهای مختلفی در کشور دیدن کنید وبهترین کیفیت و قیمت را انتخاب و با بهترین خدمات درب منزل یا محل کار خود بدون هیچ ترافیک و دغدغه ای تحویل بگیرید.این اطمینان مشتری به فروشنده و فروشنده به مشتری مرحون هویت است. این هویت و به دنبال آن اطمینان چگونه فراهم شده است؟

پاسخ به این پرسش و پرسشهای تکمیلی موضوع  همایش وکارگاهی بود که در شیراز به همت سازمان صنعت معدن و تجارت فارس با حمایت مالی بخش خصوصی و یکی از فروشگاههای موفق در عرصه فروش قطعات رایانه ای در جنوب کشور برگزار شد.

در همایش" نماد اعتماد الکترونیکی"همتی ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس مقایسه ای آماری از فروشگاههای الکترونیکی فارس و کشور را بیان نمود .

نماینده مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران به معرفی و تشخیص نماد اعتماد الکترونیکی پرداخت و خاطر نشان نمود که چگونه دارندگان فروشگاههای الکترونیکی می توانند اعتماد لازم را برای مشتریان خود فراهم آورند و این نماد را دریافت نمایند . همچنین مشتریان چگونه از هویت واقعی فروشگاه مطلع و با اعتماد خرید خود را انجام دهند.

پلیس فتا در این همایش روی دیگر سکه خوشبینی مخاطبان را نشانه گرفت که چگونه هویت در خریدها موثر است وقسمتی از ترفندهای فروشندگان برای به فروش رساندن کالاهای قاچاق و غیر قانونی در فضای مجازی را آشکار ساخت.

کارگاه آموزشی توسط کیوان نقره کار مشاور مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران با عنوان "نکاتی که باید در مورد بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی بدانیم" برگزار شد.

به اشتراک گذاشتن تجربیات دوفروشگاه اینترنتی موفق استان (شهر کامپیوتر فافا و سایت پارسکدرز) بخش آخر کارگاه آموزشی بود.

پنل پرسش و پاسخ همایش، توسط سه سخنران اول همایش، هدایت گر مخاطبان عرصه حضور به تجارت در فضای مجازی بود.

در این جلسه حضور مسولین بخش دولتی و خصوصی این عرصه، از پایتخت و استان خود نمایی می کرد.

/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: