پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۹۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس خبر داد:
زارع گفت: نشست نقد و بررسی مجموعه شعر " به تاوان صبری که نداشتم " با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس روز چهارشنبه بیست و دوم دی ماه از ساعت 15 تا 17 در محل بنیاد حفظ آثار برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نیما زارع رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس با اعلام اینکه نشست نقد و بررسی مجموعه شعر " به تاوان صبری که نداشتم " برگزار می شود، افزود: در این نشست دکتر محمد مرادی نویسنده این مجموعه شعر، استاد محمد کاظم محمدی دبیر یازدهمین دوره جشنواره شعر فجر و جمعی از اساتید مطرح ادبیات استان فارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان فارس از اشعار و شاعران انقلابی استان حمایت می کند، گفت: این حمایت در قالب برگزاری کارگاه های تخصصی - آموزشی و ارائه تسهیلات برای چاپ آثار شاعران انقلابی تعریف شده است.

نشست نقد و بررسی مجموعه شعر

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس افزود: سلسله نشست های نقد و بررسی آثار شاعران متعهد و فرهیخته استان فارس با هدف تقویت جریان شعر ارزشی و انقلابی در میان بسیجیان هنرمند و هنرمندان بسیجی و معرفی محافل شعر بسیج بعنوان کانون اصلی شعر انقلاب اسلامی برگزار می شوند.

زارع خاطرنشان کرد: نشست نقد و بررسی مجموعه شعر " به تاوان صبری که نداشتم " با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس روز چهارشنبه بیست و دوم دی ماه از ساعت 15 تا 17 در محل بنیاد حفظ آثار برگزار می شود.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: