گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
مدیران دین خود به شهدا را با تلاش در راه تحقق نهضت انتظار ادا کنند
امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در این یادواره بیان داشت: حضور گسترده ی مردم در مراسم یکمین سالگرد شهادت مهرداد قاجاری در واقع تجدید عهد با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است. مردم آمدند تا گرامی بدارند یاد و خاطره شهدایی که برگ زرین دیگری در دفاع از اسلام و انقلاب رقم زدند.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
مید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در این یادواره بیان داشت: حضور گسترده ی مردم در مراسم یکمین سالگرد شهادت مهرداد قاجاری در واقع تجدید عهد با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است. مردم آمدند تا گرامی بدارند یاد و خاطره شهدایی که برگ زرین دیگری در دفاع از اسلام و انقلاب رقم زدند.

امید نصیبی فرمانده سپاه ممسنی

وی با اشاره به شهادت این شهید ایل بزرگ قشقایی گفت: مبارزه عشایر با طاغوت و صدور فتوی مبارزه با انگلیس توسط علمای عشایر و جانفشانی جوانان عشایر در دفاع مقدس نمونه ای از ایثارگری آنها در راستای دین اسلام است.

همه این ها افتخارات و حماسه هایی است که باید سینه به سینه به نسل های جوان و نوجوانان انتقال داده شود تا بدانند که امثال شهید قاجاری چگونه جان خود را تقدیم نمودند تا آیندگان در امان باشند و حریم مقدس حکومت اسلامی و ولایت فقیه پایدار بماند.

شهدای مدافع حرم نشان دادند که انقلاب اسلامی محدود به مرزها نیست و حکومت اسلامی برای جهانی شدن و تحقق نهضت انتطار نیاز به تقدیم جان دارد. این حماسه را باید از جوانانی چون شهید قاجاری فرا گرفت.

نصیبی ادامه داد: اگر امروز در اوج نا امنی منطقه، کشور ایران در اوج ثبات امنیتی قرار دارد بدانید که بهای سنگینی پرداخته ایم. لذا کسانی که امروز کارگزار اجرایی و فرهنگی کشور هستند باید چنان فعالیت کنند که حافظ امنیت کشور باشند. امنیت به خاطر رشادت های شهدا و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری ایجاد شده و باید از آن حفاظت کرد.

کارگزاران خود را مدیون به خانواده شهدا بدانند و جوابگوی آنها باشند. چرا که خانواده، فرزندان و همسر شهدا هزینه ی سنگینی را پرداخت کرده اند.  جوانانی که تمام آرزوهایم خود را کنار گذاشتند تا در راه حق تعالی جان خود را تقدیم کنند.

وی در پایان خطاب به کارگزاران گفت: امروز مدیران باید با تلاش شبانه روزی به دنبال تحقق نهضت انتظار باشند تا دین خود به شهدا را ادا کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: