شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۳:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به همت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم
پایگاه فرهنگی امامزاده فضل بن موسی(ع) با تنوع خدمات دهی به عموم مردم از ابتدای آبانماه راه اندازی شده است.
به گزارش تنویر جهرم، پایگاه فرهنگی امامزاده فضل بن موسی(ع) به همت قسمت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم همراه با ارائه‌ی خدمات متنوعی از قبیل: ایستگاه مشاوره‌ی خانواده و کودک، ایستگاه هنر در زمینه‌ی نقاشی، خطاطی و....، ایستگاه دیجیتال شامل ارائه‌ی نرم افزارها و بازیهای ایرانی اسلامی، ایستگاه پاسخ به شبهات و سوالات شرعی و ایستگاه آموزش قرآن و احکام از ابتدای آبانماه پنجشنبه هر هفته از ساعت 16 الی 19 عصر، مورد استقبال عموم مردم، زائران و مجاوران آن امامزاده‌ی واجب التعظیم قرار گرفته است.

محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر هدف از برپائی این مکان را جذب کودکان و نوجوانان و همچنین مکانهایی برای ارائه‌ی مشاوره های مورد نیاز خانواده ها عنوان نمود.

وی با اشاره به وظیفه‌ی بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: وجود همچنین مکانهایی هم برای آموزش، تربیت و نهادینه کردن مسائل اعتقادی اسلامی مورد نیاز می باشد و هم برای شناخت آسیبها و مشکلات جامعه و خانواده ها و درمان زود هنگام آن مسائل و مشکلات به وسیله‌ی مشاوره های مختلف.

وی ضمن تاکید بر لزوم ادامه‌ی اینگونه برنامه ها در فضاهای اجتماعی مذهبی سطح شهرستان، از مسئولین و متولیان فرهنگی شهرستان نیز در جهت بهتر، اثرگذارتر و فراگیر برگزار شدن اینگونه پایگاههای فرهنگی دخواست کمک، مساعدت و همکاری نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: