جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۳:۴۲
کد خبر: ۹۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در مراسم افتتاح پایگاه شهدای مدافع حرم:
سرهنگ دوستدار در مراسم افتتاحیه پایگاه شهدای مدافع حرم حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) بیان کرد: برای موفقیت در جنگ نرم باید تلاش کرده و زخمی های جنگ نرم را به سمت درمانگاه بسیج و مسجد جذب کنیم.
به گزارش مرکز فضای مجازی شباب حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع)، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در مراسمی که برای افتتاحیه پایگاه شهدای مدافع حرم حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) برگزار شده بود گفت: متاسفانه امروزه دشمن در حال فتح سنگر های ما در جنگ نرم بوده و هدف اصلی آن ها گرفتن غیرت از مردان و حیا از زنان می باشد.

ایشان با اشاره به آسیب های اجتماعی، تنها راه حل مقابله با آسیب های اجتماعی را احیای کارکردهای مسجد و برگزاری نماز جماعت دانسته و بیان کرد:

هدف دشمن از جنگ نرم فکر و اندیشه ملت شریف ایران است و راه مقابله با این جنگ پیچیده در وهله ی اول توکل برخدا بوده و در مراحل بعدی باید تلاش کنیم آسیب دیدگان جنگ نرم را به سمت مساجد و پایگاه های بسیج جذب کنیم.

وی در پایان با بیان مسئله مهم زمینه سازی ظهور از تمامی اصحاب مسجد، هیئت امنا و اعضای شورای پایگاه خواست تا با همدلی و همراهی در جهت زمینه سازی ظهور و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) تمام تلاش خود را به کار گیرند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: