گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
در پی حضور گسترده مردم در اولین یادواره شهدای اطلاعات سپیدان
سروان پاسدار روح الله شکوهی مسئول اطلاعات سپاه سپیدان در پیامی از آحاد مردم و مسئولین بابت حضور پر رنگ در یادواره شهدای اطلاعات شهرستان سپیدان تشکر و قدردانی نمود.
در پیام تشکر سروان شکوهی که به تنویر رسیده، آمده است:

بسم الرب الشهداء والصدیقین
درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.
درود بر شهدای بزرگواری که همچون شمع سوختند تا راه را برای امروز امت اسلام و جامعه بشری روشن کنند و سلام و درود بر ارواح پاک و طیبه آنها.
اینجانب از عموم مردم خدمتگزار، خانواده های معظم و معزز شهداء، مسئولین دلسوز شهرستانی و استانی، که از صبح زود برای شرکت در مراسم معنوی یادواره شهدای اطلاعات شهرستان سپیدان حاضر شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان اضافه کردند، تقدیر و تشکر می کنم.
 
آفرین بر همت و عزم والایتان که در لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می کنید.
در پایان جا دارد، بار دیگر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان و روستاهای اطراف، خانواده معظم شهدا، روحانیان معزز، مسئولان دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر آحاد مردم در مراسم بزرگداشت شهدای اطلاعات تقدیر و تشکر کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: