کد خبر: ۹۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
حاجی زاده:
دکتر عبدالله حاجی زاده مسئول دفتر بررسی و تائید محصولات فرهنگی سپاه فجر فارس در کارگاه تائید محتوای بسیجیان شمال غرب شیراز در سالن همایش راه آهن فارس گفت:پالایش محتوا در محصولات فرهنگی بسیج زمینه ساز ارتقاء فعالیت ها را در پی خواهد داشت.
وی بیان داشت:اهمیت به برنامه ی بررسی و تائید محصولات فرهنگی بسیج توسط فرماندهان و مسئولین فرهنگی و فضای مجازی بسیج قبل از هر گونه فعالیتی موجب انعکاس و درخشندگی های حقیقی در بسیج  خواهد شد.
ور در ادامه در خصوص چگونگی انجام برنامه بررسی و تائید محصولات فرهنگی قبل از هرگونه فعالیتی در مراسمات و چاپ و نشر بنر و تراکت و... مسئولین بسیج را آگاه نمود.
در ادامه این برنامه برادر خلج از دفتر بررسی و تائید محصولات در خصوص اصول لازم الرعایه در فعالیت های بسیج و سیر مراحل و چگونگی انجام فعالیت مطالبی را برای عزیزان شرح  نمود.
و در پایان این برنامه بر اساس آزمون انجام شده در خصوص مطلب ارائه شده در کارگاه به چند نفر از خواهران و برادران بسیجی هدایائی توسط دفتر بررسی و تائید محتوای سپاه فجر فارس ارائه شد.
ضمنا در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ضمن عرض خیر مقدم خدمت فعالان بسیج در شمال غرب شیراز و مهمانان از دفتر بررسی و تائید محتوای سپاه فجر فارس بر اهمیت و لزوم رعایت بررسی و تائید محتوا برنامه های و فعالیت ها قبل از هرگونه اقدامی نکاتی را بیان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: