آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس:
زارع گفت: هنرمندان بسیجی باید با تولید آثار هنری فاخر انقلابی با هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کنند.
به گزارش تنویر، نیما زارع مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس گفت: هنرمندان بسیجی بارها اثبات کرده اند که با بهره‌مندی از دوشاخصه تعهد انقلابی و تخصص می توان با توطئه های دشمنان ملت ایران مقابله کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز بدنبال به حاشیه راندن ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ غربی در جامعه ایران هستند از همین رو هنرمندان بسیجی باید با تولید آثار هنری فاخر انقلابی با هجوم فرهنگی دشمنان مقابله کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس خاطرنشان کرد: هنرمندان انقلابی برای مقابله موثر با هجوم فرهنگی دشمنان به دو شاخصۀ مهم تعهد و تخصص نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی تنها مختص به افراد خاص نیست، گفت:  هر شخصی که دغدغه دین، اسلام، اهداف انقلاب و نظام اسلامی را دارد در حقیقت بسیجی است.

زارع تولید آثار هنری فاخر را هدف اصلی سازمان بسیج هنرمندان فارس در سال یک هزار و سیصد و نود و شش دانست و افزود: در نشست مجمع بسیج هنرمندان فارس برنامه های سال آینده مورد بررسی قرار گرفته و مدیران کانون های بسیج هنرمندان در ساسر استان فارس نسبت به شرح وظایف توجیه شده اند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس با تاکید بر اینکه اخلاق اسلامی شاخصه مهم هنرمند انقلابی است، گفت: هنرمندان بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تشریج دستاوردهای آن در جامعه حضور پیدا کرده و جریان سازی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: