آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
از روزهای پایانی نخستین هفته بهمن‌ ماه
مدیرکل هواشناسی فارس گفت: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته سیستم‌های باران‌زا از اواسط یا اواخر هفته اول بهمن‌ ماه کشور را فرا خواهد گرفت.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،عبدالکریم جامع  اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته سیستم‌های باران‌زا از اواسط یا اواخر هفته اول بهمن‌ ماه کشور را فرا خواهد گرفت و امیدواریم بارش رحمت الهی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت دمای هوا نیز در استان فارس نرمال است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با 10 درصد بالا یا پایین، میزان بارش‌ها در بهمن و اسفند ماه به حدی باشد که جبران بی‌بارشی در دی‌ ماه را بکند، البته نقشه‌های هواشناسی همین موضوع را نشان می‌دهند.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اظهار داشت: از اواخر هفته اول بهمن‌ ماه انتظار داریم در استان فارس بارش باران را شاهد باشیم.

به گزارش فارس، بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت و گفت‌وگوی پیشین ما با مدیرکل هواشناسی استان فارس، برای زمستان امسال پیش‌بینی بارش 160 میلی‌متری باران انتظار می‌رود که امید است در دو ماه پایانی زمستان محقق شود.

بیشترین میزان بارندگی سال زراعی جاری در استان فارس تا پایان آذرماه مربوط به شهر اردکان با 79.1 میلی‌متر و کم‌ترین میزان بارندگی نیز در ارسنجان با چهار میلی‌متر بود، افزون‌بر اینکه این میزان بارندگی در مدت مشابه سال گذشته در این دو شهرستان به ترتیب در اردکان 140.1 میلی‌متر و در ارسنجان 67 میلی‌متر بوده است.

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: