آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبرداد:
مومنی گفت: مشاغلي نظير خياطي، دوزندگي، بافندگي، گوهرتراشي و ... نيز به عنوان مشاغل خانگي مشمول تسهيلات اقتصاد مقاومتي است
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله، قاسم مومني  مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج ثارالله(ع) شيراز با بیان اینکه متقاضیان اجراي طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا پايان ديماه و اول بهمن ماه امسال براي استفاده از تسهيلات فرصت دارند گفت: متقاضیاني که صاحب ایده و خلاقیت در طرح‌هاي کوچک تولیدی هستند امكان بهره‌مندي از تسهيلات اقتصاد مقاومتي را خواهند داشت.

وي از متقاضيان درخواست كرد كه در مهلت باقيمانده به بسيج سازندگي سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز مراجعه كرده و از اين تسهيلات با نرخ بهره 16 درصدي بهره‌مند شوند تصریح کرد: در صورت تمدید زمان ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی مراتب به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مومنی با اشاره به نمونه‌هایي از اقدامات اجرايي شده اقتصاد مقاومتي با حمايت اين ناحيه از سپاه، گفت: 4 واحد زنبورداری، 4 واحد پرورش بلدرچین، 5 سالن توليد قارچ، 1 واحد پرورش بوقلمون، 5 واحد تولید دام سنگین، از واحدهاي كوچك و زودبازدهي محسوب مي‌شود كه با استفاده از تسهيلات اقتصاد مقاومتي و حمايت ناحيه ثارالله(ع) راه‌اندازي شده است.

او با بيان اينكه مشاغلي نظير خياطي، دوزندگي، بافندگي، گوهرتراشي و ... نيز به عنوان مشاغل خانگي مشمول تسهيلات اقتصاد مقاومتي است، گفت: روند دريافت اين تسهيلات امسال تسهيل شده است.

مومني خاطرنشان كرد: نظارت لازم بر طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي از سوي اين ناحيه از سپاه در شيراز انجام شده تا تسهيلات دريافتي صرفا در زمينه طرح‌هاي ارائه شده هزينه شود و در كنار تامين تسهيلات، آموزش‌ و مشاوره نيز ارائه مي‌شود.

مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز با يادآوري اينكه ايجاد گلخانه، توليد گیاهان دارویی، پرورش قارچ و ماهی، بلدرچین، مرغ بومی، شترمرغ و کبک از طرح‌هاي مورد حمايت محسوب مي‌شود، گفت: صنایع تبدیلی شامل ضایعات کشاورزی، دام و طیور، لبنیات و اسانس‌گیری، گوهرتراشی، بسته‌بندی، ترشی و شوری‌جات، تولید علوفه هیدروپونیک، کارگاه بافندگی از طرح‌هایی است که متقاضیان مي‌توانند براي راه‌اندازي آن از تسهيلات مورد اشاره استفاده كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: