آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
با تلاش نیروهای امنیتی سپاه نی ریز صورت گرفت:
سرهنگ پاسدار توکل گفت: مردم شریف استان فارس می توانند هرگونه موارد مشکوک را به شماره 114 ستاد خبری اطلاعات سپاه اطلاع دهند.
به گزارش تنویر، نیروهای امنیتی سپاه نی ریز دی ماه جاری طِی یک عملیات غافلگیرانه با متوقف نمودن یک دستگاه خودرو محمولۀ 245 کیلوگرمی مواد مخدر، مقادیری مهمات و سلاح غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

کشف محمولۀ مواد مخدر و مهمات در درگیری سپاه با اشرار مسلح

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه نی ریز گفت: پس از رصد یک دستگاه خودروی پژو 405 توسط  نیروهای امنیتی سپاه نی ریز در یکی از راه های فرعی شهرستان و اعلام دستور توقف به این خودرو، سرنشینان آن که از اشرار مسلح بودند اقدام به تیراندازی به سوی ماموران داشتند.

کشف محمولۀ مواد مخدر و مهمات در درگیری سپاه با اشرار مسلح

وی افزود: اشرار مسلح که تصمیم داشتند محموله مواد مخدر، مهمات و سلاح را حفظ کرده و از منطقه درگیری فرار کنند به سوی ماموران امنیتی آتش گشودند و با توجه به جغرافیای منطقه درگیری ساعاتی ادامه یافت.

فرمانده سپاه نی ریز ادامه داد: در پِی این رخداد، نیروهای امنیتی سپاه نی ریز با همکاری پلیس مواد مخدر منطقه درگیری را محاصره و با جستجوی دقیق علاوه بر کشف 240 کیلوگرم ماده مخدر تریاک، 5 کیلوگرم هروئین، سلاح و مقادیری مهمات، یکی از اعضای باند اشرار مسلح را در منطقه درگیری دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی اشرار مسلح علاوه بر کشف محموله مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاشنیکف،  مقادیری مهمات، تعدادی پلاک جعلی خودرو و یک دستگاه دودزا نیز کشف شده است.

کشف محمولۀ مواد مخدر و مهمات در درگیری سپاه با اشرار مسلح

سرهنگ پاسدار توکل خاطرنشان کرد: فرآیند تشکیل پرونده برای فرد دستگیر شده صورت گرفته و به مقانات قضایی تحویل داده شده است، همچنین سایر اعضای این باند مسلح تحت تعقیب قرار گرفته اند.

کشف محمولۀ مواد مخدر و مهمات در درگیری سپاه با اشرار مسلح

فرمانده سپاه نی ریز با تاکید بر هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه و رصد راه های مواصلاتی استان فارس با هدف مقابله با اشرار مسلح و باندهای قاچاق مواد مخدر، گفت: مردم شریف استان فارس می توانند هرگونه موارد مشکوک را به شماره 114 ستاد خبری اطلاعات سپاه اطلاع دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: