گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد:
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد: انسجام در جبهه انقلاب اسلامی تنها راه مقابله با تهدیدات دشمن است.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپاه نیوز ؛نشست فصلی مسئولین نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه صبح روز چهارشنبه(22 دیماه) با حضور جمعی از معاونین و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در این همایش به بیان مطالبات و انتظارات از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه پرداخت.

وی وحدت و انسجام در جبهه انقلاب اسلامی را تنها راه مقابله با تهدید دشمن عنوان و تصریح کرد: در شرایطی که با تهدیدات جدی علیه انقلاب اسلامی مواجهیم، نقش، رسالت و مسئولیت پاسداران به عنوان کسانی که بار پاسداری از انقلاب را در ابعاد مختلف بصورت سازمانی بدوش می‌کشند بیش از گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رصد رهنمودها، تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را  راه دستیابی به انسجام در جبهه انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:اتحاد و انسجام مستلزم اندیشه، تدبیر و حرکت جهادی همه جانبه است و این اقدام از همه مسئولین انتظار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: "عدم تبعیت از کفار" و "جهاد" در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مبنای حرکت "جهاد کبیر" است.

گفتنی است؛ در مدت برگزاری نشست فصلی مسئولین نمایندگی ولی فقیه دررده‌های سپاه ، کارگروه های تخصصی پیرامون" نهضت روشنگری "و "بصیرت افزایی" تشکیل شد.

انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: