آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: خواهران شاغل در سپاه فجر استان فارس هم در نقش مادری هم در اشتغال و همچنین در فعالیت های قرآنی بسیار موفق ظاهر شده اند.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از برترین های قرآنی خواهران شاغل در سپاه فجر استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در این مراسم با بیان اینکه قرآن محور فعالیت های فرهنگی - تبلیغی در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: توجه به قرآن در سازمان علاوه بر ارتقای معنویت فردی و اجتماعی کارمندان، اخلاق اسلامی را در محیط اداری حاکم می کند.

وی با تاکید بر نقش موثر زنان در حفظ و ارتقای سلامت جامعه، گفت: زنان بعنوان مادران و پرورش دهندگان نسل  آینده رسالت سنگینی در آشنا نمودن فرزندان خانواده با مبانی اسلام و قرآن بر عهده دارند و هیچ نقش دیگری نباید در انجام این رسالت مهم اختلال ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مادران برای آموزش قرآن به فرزندان، خاطرنشان کرد: آشنایی نسل های جدید با مبانی دین اسلام و قرآن و تعمیق معنویت، معضلات اخلاقی را در جامعه و آینده کشور کمرنگ خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال زنان مومن در اجتماع با در نظرگرفتن اصول اسلامی نه تنها عامل موفقیت و شکوفایی زن مسلمان خواهد بود بلکه روحیه اُمید و نشاط را در جامعه زنان مسلمانِ مومن زنده خواهد کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: خواهران شاغل در سپاه فجر استان فارس بهترین الگو برای زنان مومن و فعال در اجتماع هستند که هم در نقش مادری هم در اشتغال و همچنین در فعالیت های قرآنی بسیار موفق ظاهر شده اند، یکی از عوامل مهم این موفقیت اُنس با قرآن، تلاش در جهت تعمیق معنویت دینی و زندگی به سبکِ اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن مبانی قرآن و اخلاق اسلامی در جامعه ایران است، گفت: قرآن یکی از پایه های اصلی شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی در عالم امروز و عامل اصلی پیروزی های ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر ادامه داد: در سال جاری بر اساس برنامه ریزی منظم مسابقات قرآن با حضور خواهران شاغل در سپاه فجر استان فارس در رشته های مختلف برگزار شده و برترین های استان فارس نیز به مسابقات قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعزام شده اند که از بین ایشان خواهر صدیقه حسینی بعنوان نفر اول رشته حفظ 20 جزء و خواهر زهرا منفرد بعنوان نفر اول رشته حفظ 3 جزء در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شده اند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: