پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۳:۰۲
کد خبر: ۹۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
مسئول عقیدتی ناحیه بقیه اله(عج) در جمع شورای حوزه5امام باقر(ع) :
بسیجیان به عنوان بدنه ی جامعه باید بر روی رفتار و کردار خود یک بازنگری مجدد را داشته باشند تا آحاد مردم به بسیج جذب شوند. ایشان بی نظمی را از بسیج به دور دانست و آن را توطئه ی دشمن در راستای مخدوش کردن چهره ی حامیان نظام اسلامی به شمار آورد.
جلسه ی نشست بصیرتی تائید صلاحیت با حضور مسئول عقیدتی ناحیه بقیه اله(عج) و شورای حوزه 5 امام باقر(ع) در محل حوزه امام باقر(ع) اجرا شد.

در این جلسه که با سخنرانی آقای احمدی ، مسئول عقیدتی ناحیه بقیه اله(عج) برای حاضران همراه بود ، ایشان به نقش بسیجیان در پیشبرد اهداق انقلاب تاکید داشتند و افزودند که بنا به فرمایش رهبر انقلاب ، تقیه در بحث دفاع از انقلاب وجود ندارد و همگان باید با برطرف کردن شبهات در جامعه به پیشبرد انقلاب کمک کنیم.

ایشان اظهار داشتند که بسیجیان به عنوان بدنه ی جامعه باید بر روی رفتار و کردار خود یک بازنگری مجدد را داشته باشند تا آحاد مردم به بسیج جذب شوند. ایشان بی نظمی را از بسیج به دور دانست و آن را توطئه ی دشمن در راستای مخدوش کردن چهره ی حامیان نظام اسلامی به شمار آورد.

در پایان این جلسه ، پرسش و پاسخ توسط شورای حوزه امام باقر(ع) در مورد مسایل روز انجام شد که جناب آقای احمدی ، مسئول عقیدتی ناحیه بقیه اله(عج) به آن پاسخ دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر: