جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۲۵:۵۲
کد خبر: ۹۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
فرماندهی حوزه5 امام باقر(ع) در جمع شورای حوزه مقاومت:
کسب رتبه ی نخست را به هر قیمت ، مردود دانستند و از شورای حوزه مقاومت امام باقر(ع) خواستند که عملکرد خود را با کیفی تمام انجام دهند ، چرا که در این صورت نتیجه هم حاصل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه پنج امام باقر(ع) ، شورای حوزه 5 امام باقر(ع) در محل این حوزه مقاومت اقدام به برگزاری جلسه ای با موضوع نظارت ستادی حوزه از پایگاه های تابعه و همچنین بازرسی ناحیه بقیه اله(عج) از واحدهای حوزه 5 امام باقر(ع) نمود.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید اجرا شد ، جناب سروان افکاری به ایراد سخنرانی پرداختند و بازرسی را در واحدهای نظامی یک رکن اساسی دانستند و آن را لازمه ی دوام مجموعه خواندند و به شورای حوزه این موضوع را متذکر شدند که با توجه به اتمام تقریبی نیمه ی دوم سال ، در جمع آوری گزارشات خود کوشا باشند و این امر را نه تنها به دلیل بازرسی ، بلکه به جهت نظم و وجدان کاری انجام دهیم.

ایشان کسب رتبه ی نخست را به هر قیمت ، مردود دانستند و از شورای حوزه مقاومت امام باقر(ع) خواستند که عملکرد خود را با کیفی تمام انجام دهند ، چرا که در این صورت نتیجه هم حاصل خواهد شد.

در ادامه از واحدهای حوزه 5 امام باقر(ع) که در بازرسی نیمه ی اول سال 1395 به عنوان واحد برتر در سطح ناحیه مقام آورده بودند ، تشکر به عمل آمد.




نام:
ایمیل:
* نظر: