آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی لارستان برگزار شد.
این مراسم  با حضور مسئولین، روسای دانشگاه ها و دانشجویان برگزار شد. در ابتدا ی  مراسم جناب سرگرد جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه  و زنده نگه داشتن یاد و نام خاطره امام راحل(ره)، شهدای اسلام و انقلاب و گرامیداشت یاد و نام ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان فرمودند: که دشمن، دشمن است و بعد از رحلت این فقید مبارز رسانه های غربی نشان دادند که علم حمایت به دروغ از بعضی از شخصیت های سیاسی ما خصوصاً بعد از فتنه ۸۸ بلند کرده بودند امروز نوک تیز اتهاماتشان به سوی این شخص مبارز و به تعبیر حضرت آقا «مبارز کهنسال»نشانه رفتهاست و رسانه های غربی نشان دادند که هر کسی پشتیبان انقلاب و امام و رهبری است دشمنی هایش کم نخواهد شد بلکه زیاده هم خواهد شد.

در بخش دوم سخنان جناب سرگرد جاهدی با اشاره به بحث اینکه چرا ما تحریم شدیم ؟، پرداختند و بیان نمودند که علت آن هم این است که امروزه بعضی ها می گویند علل تحریم ها وابستگی هسته ای است یا اگر شعار مرگ بر آمریکا ندهیم ، تحریمها تمام می شود و داستان های دیگری از این قبیل. این ها داستان طنزآلودی هستند که از قدیم وجود داشته است .داستان تحریم ما از صنعت ملی شدن صنعت نفت شروع شده است و ما فکر کردیم چون انقلاب شده است تحریم را شروع کرده اند. این دشمنان با اساس استقلال ملتها مخالفند و زمانی که جمهوری اسلامی علم مبارزه با استکبار را بلند کرد قضیه جدی تر شد و تحریم ها رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت و حضرت امام(ره) روح استعمار ستیزی را در این ملت دمید و به همین خاطر ما را تحریم می کنند. دشمنان ما غافل از این اند که ملت ما در این مبارزه ی طولانی هزینه ها ی گزافی داده است و تا پای جان در مقابل دشمنان خود برای حفظ استقلال جمهوری اسلامی می ایستند.

جاهدی در پایان سخنان خود از آقای مهندس پیش بین فرماندهی سابق بسیج دانشجویی و آقای اسدی جانشین فرمانده بسیج دانشجویی تقدیر و تشکر به عمل آوردند و برادر پیرمراد را به عنوان فرماندهی جدید دفتر بسیج دانشجویی لارستان معرفی نمودند.

در ادامه ی برنامه مهندس پیش بین گزارش کوتاهی از عملکرد دفتر بسیج دانشجویی لارستان در مدت تصدی فرماندهی خود ارائه دادند و در پایان برادر پیرمراد به تشریح برنامه های خود به ویژه دو برنامه ی ویژه یادواره شهدای دانشجوی لارستان، و اردوی راهیان نور که در اسفند ماه برگزار می شود، اشاره نمودند.

لازم به ذکر است لوح های یادبودی به پاس قدردانی از زحمات مهندس پیش بین  از طرف دانشگاه های لارستان به ایشان تقدیم شد و حکم مسئولیت بردار پیرمراد هم در این جلسه قرائت شد.

IMG_20170114_214454

IMG_20170114_214458

IMG_20170114_214502

IMG_20170114_214518

IMG_20170114_214514

20170114_11065820170114_110455


نام:
ایمیل:
* نظر: