آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: با ایجاد ظرفیت های مناسب و ساخت مراکز درمانی مجهز در شهرستان ها می توانیم نخبگان پزشکی فارس را در سراسر استان بکارگیری کنیم.
به گزارش تنویر، پروژه های درمانگاه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در شهرستان نورآباد و ممسنی استان فارس به بهره برداری رسیدند.

سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه آئین بهره برداری از مرکز درمانی حضرت فاطمه (سلام الله علیها)  با بیان اینکه ارتقای سلامت مردم مومن ساکن غرب فارس هدف اصلی ساخت این درمانگاه بوده است، گفت: این درمانگاه با دارا بودن بخش های مختلف بهداشتی، تشخیصی و درمانی و حضور پزشکان متخصص یکی از مجهزترین مراکز درمانی غرب استان خواهد بود.

وی ادامه داد: این درمانگاه دارای بخش های مختلف نظیر داخلی، قلب، زنان، اطفال، عفونی، دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پروژه ساخت این مرکز درمانی از سال یک هزار و سیصد و هشتاد و نُه آغاز شد، گفت: این درمانگاه تخصصی در سه طبقه و با زیربنایی به مساحت یک هزار و صد متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه فارس و بخصوص شیراز یکی از قطب های مهم پزشکی در کشور است، گفت: دانشگاه های پزشکی استان سالانه تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی نخبه را تربیت می کنند که بدلیل عدم وجود مراکز درمانی مجهز در شهرستان های فارس در سایر نقاط کشور مشغول به کار می شوند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: با ایجاد ظرفیت های مناسب، توسعه، تجهیز و ساخت مراکز درمانی مجهز در شهرستان های فارس می توانیم نخبگان پزشکی را در سراسر استان بکارگیری کنیم.

وی همچنین در حاشیه آئین آغاز بهره برداری از ساختمان حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام)، گفت: این حسینیه محل تجمع دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) و برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی - دینی شهرستان نورآباد و ممسنی خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ساخت پروژه های فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم ولایتمدار خطه فارس بعنوان یکی از ماموریت های اصلی سپاه فجر درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه  افتتاح حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) نورآباد و ممسنی یک گام تاثیرگذار در راستای ایجاد انسجام بین نیروهای مومن، انقلابی و هیئات مذهبی غرب فارس است، گفت: حفظ و ترویج ارزش های دینی و آرمان شهادت در جامعه ضامن ثبات امنیت کشور و حفظ سلامت اخلاقی جامعه بخصوص نسل جوان و نوجوان است.

سردار غیاثی با بیان اینکه فرهنگ و درمان دو شاخصه تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی اقشار مختلف هستند، گفت: این دو شاخصه مهم مبانی اصلی تعامل سالم انسانی و پایه گذار اقتصاد پویا هستند، با ارتقای این شاخصه ها می توانیم به جامعه اسلامی و قدرتمند در تمام زمینه ها که هدف نظام اسلامی است و در آن مردم دارای روحیه اُمید و نشاط همراه با سلامت جسم هستند دست پیدا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: