کد خبر: ۹۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
رئیس بسیج سازندگی فارس :
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به ایجاد حدود ۲۵ هزار و ۸۰۰ شغل در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اولویت مهم در این راستا پیوند صادرکننده و تولید کننده است.


به گزارش «بیکافارس»عبدالحمید اسماعیلی اظهار داشت: تاکنون حدود 9 هزار و 500 طرح از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر شهرستان‌های استان فارس از جمله نقاط  کمتربرخوردار با مشارکت مردم به ویژه جوانان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در موضوع اقتصاد مقاومتی نگاه بسیج سازندگی تنها پرداخت تسهیلات نیست بیان کرد: در کنار پرداخت تسهیلات، کمک‌های آموزشی با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود تا افراد بتوانند درحوزه‌های صادرات نقش آفرینی کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها این است که پس از تولید چه شود خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز از سال قبل برنامه‌ریزی لازم انجام شده و با برگزاری همایش‌ها امروز شاهد صادرات  مناسب محصولات اقتصاد مقاومتی به برخی کشورها از جمله روسیه بوده‌ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: امسال با کارهای جدید و پیوندهای ایجاد شده بین چند استان محصولات اقتصاد مقاومتی خریداری تا برای کشورهای همسایه صادر شود.

وی گفت: رویکردهای بسیج سازندگی حرکت‌های جهادی در اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، ایجاد صنایع تبدیلی و سایر طرح‌ها است که در این زمینه خدمات مختلفی به مردم فارس داده می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی فارس با اشاره به موضوع کمبود آب در استان فارس خاطرنشان کرد: در این زمینه سال گذشته حدود یک میلیارد تومان برای خرید آب‌ مناطق روستایی استان اختصاص یافت و  با 20 لیتری آب مورد نیاز به درب خانه‌هایی که در ماه مبارک رمضان دچار کمبود آب شدند توزیع شد.(تسنیم)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: