کد خبر: ۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
نماینده ولی فقیه در استان فارس:
نماینده ولی فقیه در استان فارس راه حل مشکلات اقتصادی را فراهم کردن زمینه تولید دانست و گفت: باید با سرمایه‎گذاری در کارهای تولیدی بستر کارآفرینی و رفع بیکاری را ایجاد کرد و ثروت‎های جامعه باید در این مسیر هزینه شود.

به گزارش«بیکافارس»، آیت‎الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: ربا یکی از مهم‎ترین و بزرگترین مشکلات اقتصادی است که سبب رکود در کسب و کار و تجارت شده و عده‎ای کمی را ثروتمند و عده‎ای بسیاری را فقیر کرده است.

وی راه حل مشکلات اقتصادی را فراهم کردن زمینه تولید دانست و گفت: باید با سرمایه‎گذاری در کارهای تولیدی بستر کارآفرینی و رفع بیکاری را ایجاد کرد و ثروت‎های جامعه باید در این مسیر هزینه شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به برخی از ویژگی‎های وی پرداخت و افزود: آیت‎الله هاشمی رفسنجانی از چهره‌های سابقه‌دار انقلاب بود و سابقه طولانی در مبارزه با حکومت ستمشاهی داشت، این شخصیت همواره  در تمامی عرصه‌ها بعد از پیروزی انقلاب حضور چشمگیر داشت. 

وی با اشاره به مسئولیت‎های هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب گفت: آیت‎الله هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب مسئولیت‌های تأثیرگذاری در نظام اسلامی داشت و  همواره در کنار امام خمینی(ره) به‌عنوان مقلد به دستورات امام عمل می‎کرد. 

وی با اشاره به پبام مقام معظم رهبری درباره آیت‎الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که در رحلت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی دادند، وی را یار دیرین خود خواندند و هوش وافر هاشمی را به عنوان تکیه‎گاه معرفی کردند. 

آیت‎الله ایمانی بر حفظ وحدت اسلامی تاکید و تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با تقویت پایه‎های ایمان و قدرت و حفظ وحدت کشور را در موضع قدرت نگه داشت و موجبات رشد علمی و اقتصادی را فراهم کرد. 

 به علت کمبود بارش و وضعیت بحرانی خشکسالی در استان فارس نماینده ولی فقیه در استان مردم را به اقامه نماز باران دعوت کرد که روز دوشنبه در حرم مطهر احمدی و محمدی اقامه می‎شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: