آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
در دستور کار مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) قرار گرفـت:
دبیر مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیرازگفت:آگاهی‌بخشی استفاده از فضای مجازی توسط اساتید و مربیان در سطح جامعه به ویژه آموزش و پرورش دنبال می شود.
  به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،  دومین مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ثارالله با حضور نخبگان و فعالان بسیجی در کار گروه‌های تخصصی 6گانه برگزارگردید.

سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری دبیر مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان و فعالان بسیجی در کار گروه‌های تخصصی 6گانه تشکیل شده و بررسی راهکارهای رفع مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و دیگر موضوعاتی که در جامعه وجود دارد از عمده اهداف آن است گفت: با تشکیل دو مجمع در سال جاری با توجه به اهمیت موضوعات موارد در کارگروه‌ها مطرح شده و به رای گذاشته و درنهایت به تصویب می‌رسد که در این صورت شکل عملیاتی گرفته و موضوع مورد نظر پیگیری می‌شود.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: امسال کارگاه آموزشی نخبگان و اقشار به ظرفیت 180نفر برگزار شد و علاوه بر آن برگزاری نشست بصیرتی نخبگان، اجرای برنامه‌های بومی و محلی در سطح محلات و شهرک‌ها از دیگر برنامه‌های مجمع عالی بسیج سپاه ثارالله در این مدت بود.

جانشین سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه در دومین مجمع عالی بسیج موضوع پرداختن به فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت افزود: کارگروه فرهنگی مجمع با توجه به اینکه موضوع استفاده صحیح از فضای مجازی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و کاربردهای شبکه‌های اجتماعی و مجازی در سطح جامعه به وفور رواج دارد، تربیت مربیان و نخبگانی که در بحث فضای مجازی اشراف داشته با تخصص و آگاهی بتوانند در بدنه جامعه و قشر دانش‌آموزی به آگاهی‌بخشی این پدیده بپردازند را مدنظر قرار داد.

دبیر مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ثارالله در پایان صحبت‌هایش گفت: در گام نخست این طرح آموزش و پرورش ناحیه یک اعلام آمادگی کرده که امیدواریم با فراهم شدن مقدمات کار بتوانیم بحث آگاهی‌بخشی استفاده از فضای مجازی توسط اساتید و مربیان را در سطح جامعه به ویژه آموزش و پرورش آغاز کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: