آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: امروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از تجربیات پیشکسوتان و مستشاران باتجربه نیروهای مسلح ایران برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) استفاده می کند.
به گزارش تنویر،  مدیر کل و جمعی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان فارس " ساتا " با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده ارشد سپاه در استان فارس دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با اشاره به ماموریت های سخت و حساس نیروهای مسلح کشور در دوران خدمت، گفت: اعضای نیروهای مسلح و خانواده ایشان باید همواره مورد توجه مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح قرار داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه خدمات شبکه تامین اجتماعی نیروهای مسلح، گفت: ایجاد دفاتر جدید خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور، گسترش شبکه تامین دارو و توسعه خدمات رفاهی و پزشکی قابل ارائه به اعضای نیروهای مسلح بخصوص بازنشستگان و خانواده های ایشان نکاتی هستند که باید بعنوان محور برنامه های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه در راستای تعالی شأن و منزلت بازنشستگان در کشور، خاطرنشان کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح از معدود اقشاری در کشور هستند که بهترین سال های عمر خود را برای خدمت به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی صرف کرده اند.

وی با تاکید بر اهیمت پیگیری مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح کشور، ادامه داد: رفتار توأم با احترام مسئولان و کارمندان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در مواجهه با بازنشستگان تاثیر بسزایی در اقزایش کیفیت زندگی ایشان در دوران سالمندی دارد.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه بازنشستگی در سپاه به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست، گفت: بازنشستگان گنجینه ای ارزشمند از تجربیات کاری و دارای راهبردهای تاثیرگذار برای حل مسائل و مشکلات کشور هستند.

وی تاکید کرد: اعضای جوان، فرماندهان و مجموعه نیروهای مسلح کشور باید از تجربیات گران‌بها و نظرات بازنشستگان در تدوین راهبردها و  برنامه های بلندمدت دفاعی کشور استفاده کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پاسداران بازنشسته مانند دوران خدمت همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، گفت:  امروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از تجربیات پیشکسوتان و مستشاران باتجربه نیروهای مسلح ایران برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) استفاده می کند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیران کشور باید تلاش کنند تا سطح زندگی اقشار سالمند و بازنشسته ارتقاء پیدا کند، گفت: ارتقای سطح زندگی و رضایت بازنشستگان، روحیه کار و تلاش را بخصوص در اقشار جوان کشور تقویت کرده و تاثیر مثبتی بر شاخصه های اقتصاد ملی خواهد داشت.

سردار غیاثی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح یکی از اقشار مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی هستند، گفت: استکبار جهانی برای تاثیرگذاری بر اذهان قشر بازنشسته کشور برنامه های فرهنگی را تدوین و اجرایی کرده است، بازنشستگان با توجه به شأن اجتماعی می توانند مروج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه باشند و این رسالت مهم نیازمند تقویت ارتباط الهی و حرکت مستمر در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: