شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۵:۵۳
کد خبر: ۹۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
از ۵ تا ۸ بهمن‌ ماه
دوازدهمین نمایشگاه گل و گیاه، هجدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی و سومین نمایشگاه شهر زیبا به صورت همزمان ۵ تا ۸ بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.


به گزارش سازمان علمی بسیج علمی ،پژوهشی فناوری استان فارس ،به نقل از تسنیم ، دوازدهمین نمایشگاه «گل و گیاه، تجهیزات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی»، هجدهمین نمایشگاه تخصصی «آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، زیبایی، صنایع سلولزی، شوینده‌ها، پاک‌کننده‌ها و ماشین‌الات وابسته» و سومین نمایشگاه تخصصی «شهر زیبا» 5 تا 8 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود.


به گفته عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 18 روز سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و این 3 نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است.


محورهای برگزاری نمایشگاه سومین تخصصی «شهر زیبا»  که برگزارکننده آن سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس است زیرساخت‌های و توسعه شهری، زیباسازی شهری، طراحی و ساخت فضای باز، انرژی سبز، مدیریت آب، بازیافت، پسماند‌ها و مدیریت آگهی است.


افزایش دانش تخصصی مدیران، ارتقای سطح آگاهی‌های مدیران و شهروندان، با تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزارهای خدمات و مبلمان شهری، نمایش بخشی از تلاش‌های اجرایی انجام شده توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان و معرفی شیراز به‌عنوان الگوی شهر زیبا برای زندگی، بخشی از اهداف برپایی نمایشگاه شهر زیبا است.


در غرفه‌های نمایشگاه گل و گیاه نیز تولیدکنندگان داخلی گل‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی، انواع کاکتوس، تراریوم و گیاهان فضای باز و دست اندرکاران و تولیدکنندگان ملزومات و نهاده‌های کشاورزی و ابزارآلات باغبانی حضور دارند تا در محیطی مناسب به مبادله تجربیات و نمایش توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای خود بپردازند.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: