پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۵:۵۴
کد خبر: ۹۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
فارس
ما نمی توانیم منتظر دست های کمک رسان باشیم، در این سال ها هر چه گفتیم کسی نشنید، انشاءالله که جوانان منطقه دشمن زیاری با اتکا به توانایی خود بتوانند انقلابی در صنعت فرآورده های تولیدی باغات دشمن زیاری ایجاد کنند.


به گزارش سازمان علمی بسیج علمی ،پژوهشی فناوری استان فارس ،به نقل از خبرگزاری خبر نور آباد اصغر پارسایی: شجاع امیری فعال در زمینه ارائه محصولات باغی و کشاورزی دشمن زیاری است که با پشتوانه اراده و تفکر خود هر روز در نمایشگاهی حضور پیدا می کند.گفتنی است چندی قبل امیری با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران توانسته بود در میان استان ها و شهرستان های شرکت کننده عرض اندام کند.نمایشگاه بین المللی قشم از 26 دی ماه تا 1 بهمن ماه میزبان این تولید کننده شهرستان ممسنی است. مسئولان نمایشگاه بین المللی قشم با ارزیابی کیفیت محصولات ارگانیک دشمن زیاری، موافقت کردند: دو غرفه در اختیار امیری در شلوغ ترین نقطه نمایشگاه به وی بدهند.امروزه استفاده از محصولات ارگانیک و سالم دارای جایگاه ویژه ای در سبد غذایی افراد است.

امیری در گفتگو با پارسایی به این موضوع پرداخت که ما نمی توانیم منتظر دست های کمک رسان باشیم، در این سال ها هر چه گفتیم کسی نشنید، انشاءالله که جوانان منطقه دشمن زیاری با اتکا به توانایی خود بتوانند انقلابی در صنعت فرآورده های تولیدی باغات دشمن زیاری ایجاد کنند.

گفتنی است در سفر دکتر مسعود گودرزی نماینده شهرستان های نوراباد ممسنی و رستم به همراه مدیر کل کمیته امداد استان فارس به دشمن زیاری، مدیر کل کمیته امداد تاکید کرد که به تمام درخواست های اشتغالزایی در بخش دشمن زیاری پاسخ مثبت و فوری خواهیم داد،بنابراین می توان از این تسهیلات در راستای ایجاد صنایع کوچک در این زمینه استفاده کرد.

امیری برای عرضه محصولات خود بعد از نمایشگاه بین المللی قشم راهی شیراز می شود تا محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهر شیراز شهرک گلستان به نمایش بگذارد.

شجاع امیری اذعان داشت:در سطح شهرستان می توان اشتغالزایی کرد، اما شرط لازمه این کار برداشتن موانع موجود و گاهی غیر ضروری است.توصیه می کنم امروزه جوانان از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و به معرفی محصولات ارگانیک دشمن زیاری بپردازند.

دشمن زیاری با داشتن 18000 هکتار باغ انگور، از قطب های مهم تولید این محصول است. اما تاکنون هیچ واحد صنعتی در راستای تولید فرآورده های باغی در این منطقه ایجاد نشده است

 

نام:
ایمیل:
* نظر: