آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز گفت: خرید یک فروند هواپیما در مقابل تعطیل شدن آب سنگین اراک و... هیچ است.
مرتضی کریمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز در رابطه با برجام و بدعهدی های آمریکا اظهار داشت: تاریخ را که بررسی می کنیم به دو تفکر برمی خوریم دو تفکری که در نقطه مقابل یکدیگر قرار گرفته اند " حق و باطل " و در تاریخ انسانیت نمود این تفکر در جای جای ممالک رایج بوده است که خداوند تبارک و تعالی در جهت راهنمایی مردم در هر زمان هادیان الهی را برای نشان دادن صراط حق فرستاده است که هر گاه مردم به  انذار هادیان گوش سپردند در امتحان سرنوشت ساز حق مداری سربلند و عزتمند بیرون آمدند و هر گاه به دلیل تکبر، غرور و جهل بی توجه به انذار هادیان راه خود رأیی را انتخاب کردند در این مسیر به آغوش حوادث تاریک رهسپار شدند.



وی عنوان نمود : خداوند تبارک و تعالی جهت مبارزه با جریان باطل 124 هزار پیامبر را در میان مردم مبعوث کردند و نبرد با باطل در هر زمان جلوه ای منحصر به خود را دارد البته باید بدانیم هرچند شکل ها تغییر می کند اما به لحاظ ریشه ای جنس باطل ثابت است و به شیطان برمی گردد.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره ) شیراز در ادامه گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به دنبال ارایه ایدیولوژی اصیل اسلامی،انقلابی از سوی جمهوری اسلامی روح پاک کشور های عدالت خواه از حقانیت باور های جمهوری اسلامی تحت تاثیر قرار گرفت و  "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" شعاری که ستون فقرات استکبار جهانی را به لرزه درآورد.



کریمی افزود: به دنبال نفی طاغوت از سمت جمهوری اسلامی سردمداران جهان کفر در راس آنها آمریکا جنایتکار جهت متوقف کردن روند عدالت خواهی اسلام عزیز شروع به دشمنی با ملت شریف ایران با حربه های مختلف نمود و گاه در چارچوب هجوم مسلحانه و گاه در چارچوب هجوم فرهنگی.



وی بیان کرد: در سال های اخیر دشمن سفاک با حربه تحریم اقتصادی به بهانه های واهی  باهدف منزوی کردن جمهوری اسلامی و تحمیل فشار بر مردم سعی کرد روند اقتداری جمهوری اسلامی را کنترل کند که البته با درايت و جهاد علمی جوانان عزیز ایرانی،دشمن را در جبهه های مختلف نا امید کرد دشمن مایوس که خود را در مهلکه شکست خورده می دید و با سر دادن شعار های زیبا و مخاطب قرار دادن گروهی از نخبگان در کشور که متاسفانه از لحاظ حافظه تاریخی در موضع ضعف قرار داشتند  سیاستمداران کشورمان را به پای میز مذاکره کشاندند.



کریمی افزود: در ایام مذاکرات نیز هرچند مقام معظم رهبری بارها به خدعه، خباثت و پليدي دشمن اشاره کردند اما متاسفانه تیم مذاکره کننده کشورمان فریب لبخند وخوش زبانی سیاستمداران خبیث آمریکایی را خوردند و سندی پر ابهام که ساختاری ضعیف داشت را جهت تفاهم مشترک امضا کردند سندی که هر چند منجر به توقف صنعت هسته ای ما شد  اما عایداتش برای ملت عزیز ایران اسلامی  تقریبا هیچ بود.



وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در متن برجام به خاطر عجله ناشی از اتمام سریع کار از بسیاری از جزییات غفلت شد غفلتی که امروز حقوق حقه ملت عزیز ایران را در آغوش تضییع قرار داده است متاسفانه امروز آمریکای جنایتکار با وجود عقد قرارداد، بر سر پیمان خود نمانده و برجام برکام خود را برای چندمین بار نقض می کند که به دلیل غفلت از وجود پارادایم های مقابله معکوس در متن، متاسفانه امکان اقدام مقابله ای جامع وجود ندارد



وی اذغان داشت: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران باید از موضع برتری به عنوان نماینده ده ها میلیون ایرانی از اعتماد ساده لوحانه، به شیطان دست برداشته و به عنوان نماینده اسلام شجاعانه در مقابل توهین سران کفر بایستد و از حقوق ملت عزیز ایران اسلامی دفاع کند.



کریمی ضمن بیان اینکه دست دادن با شیطان دست را نجس می کند مطرح کرد: شیطان زمانی که با دست راست مشغول گرفتن دست ما است  با دست چپ در صدد فروبردن خنجر در قلب برمی آید آمریکا که نمادی تمام عیار از شیطان بر روی زمین است آنقدر پلید و کثیف است که حتی به تعهد کتبی خود عمل نمی کند، حماقت است اگر انسان از شیطان انتظار داشته باشد که به قول لفظی خود عمل کند به نظر من جنس این قول ها از جنس همان خنده های حین مذاکره است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز گفت: قطعا برجام در صورت اجرای کامل در صورتی که نقض عهدی ازطرف خارجی صورت نمی پذیرفت می توانست دستاورد حداقلی برای کشورمان در پی داشته باشد اما با توجه به نقض عهد های پیاپی طرف آمریکایی حتی این حداقل ها هم برآورده نشد.



وی بزرگترین دستاورد برجام را خرید یک فروند هواپیما ایرباس دانست و در ادامه افزود: که عده ای به خاطر آن بسیار خوشحالند اما به نظر من در مقابل تعطیل شدن آب سنگین اراک، تضییع سانتریفیوژ ها در فردو و نطنز ، متوقف شدن سرعت علمی کشور در زمینه صنعت هست ای و...  تقریباً هیچ است و ادامه اجرای یک طرفه برجام چیزی در بر ندارد جز خسارت محض.
نام:
ایمیل:
* نظر: