آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
در همدردی با قربانیان حادثه شهدای اتش نشانان انجام شد
فرمانده سپاه ثارالله شیرازبه اتفاق جمعی از بسیجیان شیرازی با حضور در سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی این شهر ضمن قرائت ادعیه و روشن کردن شمع، نسبت به جان باختگان پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛ جمعه شب فرمانده سپاه ثارالله شیراز و جمعی از بسیجیان پایگاه های حوزه بسیج مالک اشتر و امام حسن(ع) با حضور در سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی خلدبرین،فرهنگ شهر ومیانرود ضمن قرائت ادعیه و روشن کردن شمع، نسبت به جان باختگان پلاسکو ادای احترام کردند.


سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ثارالله شیراز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آحاد مردم برای ادای احترام به پاس فداکاری‌های آتش‌نشان حادثه پلاسکوی تهران در ایستگاه‌های آتش نشانی خلدبرین تجمع کردند تا ضمن گرامیداشت جایگاه شهدای آتش‌نشانی تجلیلی از فداکاری‌های همقطاران شیرازی آنان صورت گرفته باشد.

وی افزود: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه ثارالله همراه با اقشار مردم در این مراسم حضور یافتند تا یادی از این قشر خدوم داشته باشند و تسلی دل برای بازماندگان آتش‌نشانان شهید باشد.

سرهنگ محبی‌پور با اشاره به اینکه بسیج برآمده از توده‌های مردم متدینی است که دغدغه جامعه و مشکلات مردم را دارند، اظهار داشت: تعامل بسیج با دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان اجرایی همواره مدنظر سپاه است و در این راستا همکاری خوبی با نهادها و ادارات در بخش‌های مختلفی وجود دارد و اوج آن در مواقعی است که خدای نکرده بحرانی رخ دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله در پایان صحبت هایش گفت:آتش‌نشان از جمله قشرهای زحمتکش خدمات‌رسان و نجات دهنده مردم هستند، گفت: امروز بسیج آماده همکاری با همه دستگاه‌هاست تا در کنار آنها خدمات‌رسان و یار و یاور مردم باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: